صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گفت‌وگوی زنده با خبر ساعت ۱۴ سیما

بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه راهداری در زنجان افتتاح می‌شود

بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه راهداری در زنجان افتتاح می‌شود
آماده سازی ۲۰ هزار قطعه زمین روستایی در استان زنجان هدفگذاری شده که عملیات آماده سازی و تحویل ۱۰ هزار قطعه آن امروز آغاز شد و ۱۰ هزار قطعه دیگر نیز سال آینده تقدیم هموطنان زنجانی خواهد شد.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگوی زنده با خبر ساعت ۱۴ سیما درباره برنامه‌های سفر امروز شنبه ۱۶ دی ماه به استان زنجان در حوزه مسکن و حمل‌ونقل اظهار کرد: امروز ۷ هزار و ۱۸۳ واحد از پروژه بزرگ نهضت ملی مسکن شامل مسکن شهری، روستایی و بافت فرسوده به متقاضیان زنجانی تحویل داده شد.

تماشا کنید:

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۱۵ هزار واحد شهری استان نیز با پیشرفت ۶۰ درصدی همراه است، گفت: تعداد دیگری از واحدها در دهه فجر و تاپایان سال تحویل داده خواهد شد.

بذرپاش گفت: آماده سازی ۲۰ هزار قطعه زمین روستایی در استان زنجان هدفگذاری شده که عملیات آماده سازی و تحویل ۱۰ هزار قطعه آن امروز آغاز شد و ۱۰ هزار قطعه دیگر نیز سال آینده تقدیم هموطنان زنجانی خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: امروز در کنار تحویل واحدهای مسکونی، هفتصدمین قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت با حضور رئیس جمهور تقدیم مردم شد، به عبارت دیگر در استان زنجان ۷۰۰ قطعه زمین در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده به متقاضیان زنجانی تحویل داده شده است.

بذرپاش ادامه داد: در این سفر، بازدیدهایی از سایت‌های مختلف نهضت ملی مسکن در برنامه قرار دارد و بررسی‌ها حاکی از پیشرفت خوب استان زنجان در طرح نهصت ملی مسکن است.

به گفته وزیر راه و شهرسازی، با الحاق زمین‌های در نظر گرفته شده طی روزهای آینده مشکلی در شهر زنجان در این زمینه وجود نخواهد داشت و در دو شهر کوچک باقی مانده نیز زمین مورد نیاز در توافق با بخش خصوصی تامین خواهد شد.

وی در ادامه به بازدید انجام شده از خط دوم راه‌آهن قزوین- زنجان به عنوان یکی از مطالبات مردم زنجان اشاره کرد و افزود: خط اول این پروژه سالهاست که فعال شده و تکمیل خط دوم آن به طول ۱۸۱ کیلومتر و بیش از ۸۰ درصد پیشرفت، با توجه به ترافیک بالای این محور و در راستای تکمیل زنجیره شرقی- غربی کشور که از سرخس، مشهد، سمنان، تهران، قزوین، زنجان و غرب کشور عبور می‌کند، از اهمیت بالایی برخوردار است، به همین منظور تلاش می‌کنیم در جلسه بعد از ظهر امروز با رئیس جمهوری، منابع خوبی برای تکمیل این پروژه مصوب کنیم که تا پایان سال آینده محور دوم این خط ریلی به بهره برداری برسد.

بذرپاش افتتاح بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه راهداری را از دیگر برنامه‌های این سفر اعلام کرد و گفت: این پروژه‌ها شامل راهداری،‌ روکش،‌ بهسازی، روشنایی معابر، رفع نقاط حادثه خیز و... است.

افتتاح ۱۶ باب نمازخانه بین راهی در استان زنجان

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برگزاری اجلاس سالیانه نماز در استان زنجان با حضور رئیس جمهوری، اظهار کرد: در حاشیه این اجلاس ۱۶ باب نمازخانه بین راهی که توسط سازمان راهداری احداث شده، به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی حدود ۳۰ باب دیگر امروز آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: با احتساب ۲۴ باب نمازخانه بین راهی، مجموع نمازخانه‌های بین راهی بهره برداری شده در استان زنجان به ۴۰ باب می‌رسد.

  • اولین نظر را شما بدهید