صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

پیام تسلیت وزیر راه و شهرسازی به مناسبت درگذشت آیت‌الله امامی‌کاشانی

پیام تسلیت وزیر راه و شهرسازی به مناسبت درگذشت آیت‌الله امامی‌کاشانی
پیش از انقلاب اسلامی ایران، در مساجد تهران به هدایت و راهنمایی مردم مشغول بود و بعد از پیروزی انقلاب نیز در مسئولیت‌های خطیر، حضوری فعال و مؤثر داشت.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با صدور پیامی،‌ درگذشت آیت‌الله محمد امامی‌کاشانی، امام جمعه موقت تهران و از روحانیون وارسته را به مقام معظم رهبری مدظله العالی، علاقه‌مندان، شاگردان و بیت مکرم آن مرحوم تسلیت گفت. در متن این پیام آمده است:

اذا مات العالم، ثلم فی الاسلام ثلمة لا یسدها شیء

درگذشت حضرت آیت‌الله محمد امامی‌کاشانی، امام جمعه موقت تهران و از روحانیون وارسته و از مبارزان سال‌های انقلاب اسلامی، موجب تأثر و تألم خاطر شد. مرحوم امامی‌کاشانی پیش از انقلاب اسلامی ایران، در مساجد تهران به هدایت و راهنمایی مردم مشغول بود و بعد از پیروزی انقلاب نیز در مسئولیت‌های خطیری همچون عضویت در شورای نگهبان، هیئت بازنگری قانون اساسی جمهوری اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام و ریاست مدرسه عالی شهید مطهری، حضوری فعال و مؤثر داشت.

درگذشت آن عالم وارسته که از محضر اساتید بزرگ و بلند مرتبه‌ای چون حضرات آیات عظام؛ امام‌خمینی (ره)، صدر، علامه طباطبایی، حائری، صدوقی، مرعشی نجفی و دیگر علما رضوان الله تعالی علیهم اجمعین، فیض برده‌بود، ضایعه و نقصان بزرگی برای کشور و حوزه‌های علمیه است. اینجانب درگذشت این عالم ربانی را محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی، علاقه‌مندان، شاگردان و به‌ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و برای ایشان علو درجات از خداوند قادر متعال مسألت دارم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید