صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

با حضور وزیر راه و شهرسازی

۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد

۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد

با حضور مهردادبذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز ۷ اردیبهشت، ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

تماشا کنید:

بنابر این گزارش علاوه بر این افتتاح در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان آذربایجان شرقی، عملیات ساخت ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی در این استان آغاز شد.

همچنین آغاز عملیات آماده سازی نخستین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی با مساحت ۱۵۲ هکتار در شهرستان آذرشهر، فرایند آماده سازی نخستین دهکده شهری استان نیز با ظرفیت هزار و ۴۰۰ قطعه در شهرستان سراب، افتتاح یک باب مدرسه هوشمند به مساحت هزار و ۸۶۵ متر مربع و کلنگ زنی ۴ باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند و آغاز عملیات ساخت مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت ۲ هزار و ۵۲۴ متر مربع در شهر سهند از جمله برنامه های دیگر وزیر راه و شهرسازی در آذربایجان شرقی است.

بذرپاش از قطعه ۶ آزادراه تبریز-ارومیه نیز بازدید کرد.

سرمایه گذار ساخت این آزادراه، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور است. برنامه ریزی شده است تا فاز اول این پروژه تا پایان دولت سیزدهم و کل پروژه تا انتهای سال ۱۴۰۵ به اتمام برسد.

آزادراه ارومیه-تبریز با هدف ایجاد مسیری مناسب بین شهری تبریز و ارومیه و در ادامه ایجاد کریدور شرق به غرب از تهران تا مرز بازرگان در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت. این آزادراه در شش قطعه طراحی شده است که قطعاتی از این پروژه در دست احداث یا در دست بهره برداری است. قطعه ۶ آزادراه به طول ۲۸ کیلومتر است که ابتدای آن از تقاطع دیزل آباد در انتهای کمربندی غربی تبریز و انتهای آن پس از تقاطع با آزادراه تبریز-زنجان و سه راهی اهر به جاده قدیم تبریز-زنجان منتهی می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید