صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

با اشاره به امحاء ۱۷۰۰ تن سیب‌زمینی

گویا برخی به «امحا» و «برچیدن» علاقه‌مندند، چه سیب‌زمینی باشد چه سانتریفیوژ

گویا برخی به «امحا» و «برچیدن» علاقه‌مندند، چه سیب‌زمینی باشد چه سانتریفیوژ
احتمالاً دولت برای اینکه متهم به توزیع سیب‌زمینی نشود دست به این کار زده است اما باید بداند که بعضی اتهام‌ها را باید به خاطر خدا تحمل کرد و خم به ابرو نیاورد.
مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به امحاء 1700 تن سیب‌زمینی در استان فارس گفت: انتقاد ما به این نوع نگاه مبتنی بر امحاء است چه امحاء سانتریفیوژ باشد و چه دفن سیب‌زمینی.

وی این نوع نگاه را برابر با برچیدن دستاوردها و نعمات الهی با توجیهات غیرمنطقی برشمرد و اظهار داشت: گویا بعضی‌ها به تعطیلی، امحاء و برچیدن خیلی علاقمندند و بابت آن حتی دچار عذاب وجدان‌ هم نمی‌شوند.

بذرپاش با ابراز امیدواری نسبت به توقف امحاء محصولات و دستاوردها در همین میزان گفت: معلوم نیست اگر این روند، ادامه پیدا کند تا کجا پیش خواهد رفت.

وی با ابراز شگفتی از برنتافتن انتقادها نسبت به امحاء نعمات الهی خاطرنشان کرد: آنقدر حواس‌ها را معطوف به برجام کرده‌اند که سیب زمینی، دیگر اصلاً محلی از اعراب ندارد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: احتمالاً دولت برای اینکه متهم به توزیع سیب‌زمینی نشود دست به این کار زده است اما باید بداند که بعضی اتهام‌ها را باید به خاطر خدا تحمل کرد و خم به ابرو نیاورد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید