صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در مراسم جشن حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان قزوین

۱۱۱۹ زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر واگذار شد

۱۱۱۹ زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر واگذار شد
دولت سیزدهم به معنی واقعی کلمه به خانواده و ازدواج جوانان اعتقاد دارد و همه ظرفیت‌ها را به کار گرفته تا بتواند به تامین مسکن خانواده‌ها بپردازد.

مهرداد بذرپاش روز شنبه در مراسم جشن حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان قزوین با بیان اینکه امروز ۱۱۱۹ قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در قالب سه پویش در حوزه جوانی جمعیت تحویل شد،  گفت: برنامه دولت این است که این رقم به نزدیک ۷۰ هزار قطعه زمین برسد.

تماشا کنید:

وی افزود: دولت سیزدهم به معنی واقعی کلمه به خانواده و ازدواج جوانان اعتقاد دارد و همه ظرفیت‌ها را به کار گرفته تا بتواند به تامین مسکن خانواده‌ها بپردازد.

بذرپاش با تاکید بر اینکه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باید به یک جریان تبدیل شود، تصریح کرد: واگذاری مسکن فقط به خانواده‌ها و جوانی جمعیت خلاصه نمی‌شود، بلکه اعضای هیئت علمی دانشگاه، فراجا، سپاه، نیروهای مسلح، اساتید و خوابگاه‌های دانشجویی نیز در کنار آن قرار خواهند گرفت.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه بیان کرد: خوشبختانه نهضت واگذاری اراضی روستایی به تعداد ۵۰۰ هزار قطعه در دستور کار دولت قرار دارد که در همین استان قزوین آماده سازی ۲۶ هزار هکتار آغاز شد.

بذرپاش یادآور شد: دولت در حوزه مسکن فقط به دنبال ساخت و ساز نیست بلکه پیگیر توسعه کارهای فرهنگی و روبنایی هم هست.

در پایان این مراسم آیین واگذاری ۱۱۱۹ زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر با حضور تعدادی از این خانواده‌ها برگزار شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید