صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در مراسم عملیات اجرایی فاز یک برق رسانی و آبرسانی شهرک عظیمیه قزوین

رفع مشکلات اراضی ۳۰۰ هکتاری شهرک عظیمیه قزوین در دستور کار است

رفع مشکلات اراضی ۳۰۰ هکتاری شهرک عظیمیه قزوین در دستور کار است
از ابتدای دولت سیزدهم عزم دولتمردان تکمیل طرح‌های نیمه تمام گذشته بوده و رییس جمهور نیز روزانه کارها را از وزارت راه و شهرسازی پیگیری می‌کند.

مهرداد بذرپاش روز شنبه در مراسم عملیات اجرایی فاز یک برق رسانی و آبرسانی شهرک عظیمیه قزوین، اظهار کرد: دولت سیزدهم روی حل مسایل و مشکلات مراکز و نقاط جمعیتی نزدیک به شهرها متمرکز شده است و با اینکه رفع مشکل تعاونی‌ها و تامین زمین آن‌ها همواره در گیر و دار زیرساخت‌ها بوده است، دولت سیزدهم برای رفع آن‌ از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند.

وی اضافه کرد: دولت پیگیر است تا یک جوان هم بی خانه نماند، تامین مسکن و کمک به خانه دار شدن از اولویت‌های دولت محسوب می‌شود و حتی از همه بانک‌ها مساعدت خواستیم تا در این راستا پای کار باشند.

بذرپاش ادامه داد: از ابتدای دولت سیزدهم عزم دولتمردان تکمیل طرح‌های نیمه تمام گذشته بوده و رییس جمهور نیز روزانه کارها را از وزارت راه و شهرسازی پیگیری می‌کند.

وی تاکید کرد: مسایل و مشکلات اراضی ۳۰۰ هکتاری عظیمیه قزوین تنها بخشی از مشکلات زمین تعاونی‌ها است که البته قابل حل بوده و درحال تصمیم گیری‌های لازم برای آن هستیم.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: خوشبختانه امروز تامین منابع شهرک عظیمیه انجام شده و آغاز توزیع برق و آبرسانی نیز در دستور کار است.

بذرپاش با بیان اینکه «با تامین منابع مالی و کارهای زیرساختی شهرداری قزوین خیلی راحت‌تر می‌تواند عملیات صدور پروانه را آغاز کند»، گفت: بنده نیز از مسئولان و متولیان استانی می‌خواهم که بعد از تعطیلات پیش رو صدور پروانه برای این منطقه را با اهتمام دنبال کنند.

گفتنی است؛ در این مراسم عملیات احداث ۱۲ کیلومتر شبکه دو مداره ۲۰ کیلوواتی برق با نصب پنج دستگاه پست هوایی و با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال با هدف برق رسانی تا ۶ ماه آینده، آغاز شد. همچنین احداث دو باب مخزن ذخیره آب به حجم چهار هزار و ۵۰۰ متر مکعبی با خط انتقال ۲ هزار و ۳۵۰ متر و با اعتبار اولیه پیمان به مبلغ ۲ هزار و ۲۲۵ میلیارد ریال برای آبرسانی به این شهرک آغاز به کار کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید