صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در نشست بررسی مشکلات اعتباری راه‌آهن اردبیل– میانه

راه‌آهن اردبیل - میانه با ۱۷ هزار میلیارد ریال اعتبار تکمیل می‌شود

راه‌آهن اردبیل - میانه با ۱۷ هزار میلیارد ریال اعتبار تکمیل می‌شود
سعی ما بر این است که با تامین اعتبارات از منابع مختلف این پروژه را تا پایان سال جاری به اتمام برسانیم.

مهرداد بذرپاش امروز نهم دی در سفر به استان اردبیل و در نشست بررسی مشکلات اعتباری راه‌آهن اردبیل– میانه در ایستگاه راه آهن اردبیل، اظهار کرد: ۱۷ هزار میلیارد ریال برای تکمیل پروژه راه آهن نیاز است که از این میزان ۹ هزار میلیارد ریال برای زیرسازی، ۷ هزار میلیارد ریال برای روسازی و یک هزار میلیارد ریال برای ساختمان هزینه خواهد شد.

تماشا کنید:

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۵۰۰ متر لاینینگ و ۴۳ کیلومتر ریل گذاری پروژه باقی مانده است، یادآور شد: راه‌آهن میانه - اردبیل از پروژه‌های مهم وزارت راه و شهرسازی و مطالبه به حق مردم استان است و دولت تلاش می‌کند هرچه سریعتر این پروژه را به اتمام برساند.

بذرپاش خاطرنشان کرد: سعی ما بر این است که با تامین اعتبارات از منابع مختلف این پروژه را تا پایان سال جاری به اتمام برسانیم.

وی گفت: سفر رئیس‌جمهور به استان به تکمیل راه آهن منوط شده و ضروری است با تامین اعتبارات لازم در موعد مقرر این پروژه ریلی تکمیل شود تا سفر رئیس‌جمهور هم تحقق یابد.

گفتنی است، وزیر راه وشهرسازی صبح امروز نهم دی و در قالب سفری یک روزه با استقبال استاندار وارد اردبیل شد و در نخستین برنامه، ۶ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان به بهره‌برداری رسید.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید