صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در حاشیه بازدید از بزرگراه شمالی کرج

افتتاح بیش از ۲۰۰۰ واحد مسکن بافت فرسوده البرز

افتتاح بیش از ۲۰۰۰ واحد مسکن بافت فرسوده البرز
پل B۱ یکی از پل‌های بسیار بزرگ در کشور محسوب می‌شود که از کارهای خوب مهندسین ایرانی است که تا سال آینده این پروژه به بهره برداری می‌رسد.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی امروز جمعه ۱۷ آذرماه در حاشیه بازدید از بزرگراه شمالی کرج که با حضور رئیس جمهور انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه یکی از پروژه‌های بسیار مهم بزرگراه شمالی به طول ۷.۶ از کنار گذر شمالی شهر کرج در راستای کریدور شرقی و غربی است.

تماشا کنید:

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: این کنارگذر سبب کاهش گره ترافیکی زیادی در شهر البرز می‌شود.

وی افزود: پل B۱ یکی از پل‌های بسیار بزرگ در کشور محسوب می‌شود که از کارهای خوب مهندسین ایرانی است که تا سال آینده این پروژه به بهره برداری می‌رسد.

بذرپاش با بیان اینکه در شهرستان مهستان ( هشتگرد سابق) حدود ۳ هزار و ۴۰۰ مسکن مهر باقی مانده است که امروز حدود ۹۰۰ واحد مسکونی دیگر تحویل داده شده و مابقی آن را سعی می کنیم تا پایان سال به اتمام برسانیم، خاطرنشان کرد: امروز بیش از ۲ هزار واحد مسکن در حوزه بافت فرسوده و ۱۱۰۰ واحد روستایی تحویل مردم می شود.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: عملیات اجرایی ساخت ۱۷۰۰ واحد مسکونی در استان البرز آغاز شده و یک زمین در کنار شهر مهستان الحاق شده که عملیات اجرایی آن نیز شروع می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید