صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در آیین بهره برداری از قطعه نخست آزاد راه سردار شهید قاسم سلیمانی

افتتاح کنارگذر شمالی کرج دسترسی به پایتخت را شتاب می‌بخشد

افتتاح کنارگذر شمالی کرج دسترسی به پایتخت را شتاب می‌بخشد
این مسیر پرترافیک‌ترین راه کشور است که تکمیل و بهره برداری کامل از قطعات پروژه سردار شهید قاسم سلیمانی گره ترافیکی آزادراه تهران-کرج-قزوین را رفع می‌کند.

مهرداد بذرپاش روز جمعه در آیین بهره برداری از قطعه نخست آزاد راه سردار شهید قاسم سلیمانی کرج اظهار کرد: این مسیر پرترافیک‌ترین راه کشور است که تکمیل و بهره برداری کامل از قطعات پروژه سردار شهید قاسم سلیمانی گره ترافیکی آزادراه تهران-کرج-قزوین را رفع می‌کند.

تماشا کنید:

وی یادآور شد: برای تکمیل این پروژه به ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز داریم که قرار شد به صورت مشارکتی از سوی وزارت راه‌ و شهرسازی و شهرداری کرج تامین شود تا بتوانیم سال آینده به صورت کامل از این پروژه بهره‌برداری کنیم.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه در آغاز دومین سفر دولت مردمی به استان البرز، از طرح احداث کمربندی شمالی کرج و نیز پروژه پل بیلقان به عنوان بزرگ‌ترین پل غرب آسیا و پیچیده‌ترین عملیات مهندسی کشور بازدید کرد و با توضیحات دست‌اندرکاران از جزییات اجرای این طرح مطلع شد.

کمربند شمالی کرج از انتهای آزادراه شهید همت، تقاطع جاده چالوس آغاز و به آزادراه کرج- قزوین منتهی می‌شود.

این آزادراه که به طول حدود ۱۸ کیلومتر است، از سال ۱۳۹۵ در دست ساخت قرار گرفته و اکنون حدود ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مرحله نخست این آزادراه به طول ۷.۶ کیلومتر از بخش میانی پروژه، در حد فاصل تقاطع طالقانی شمالی تا تقاطع بلوار انقلاب شمالی در جریان سفر امروز رئیس جمهور به استان البرز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

با تکمیل تمامی مراحل این پروژه که در واقع مکمل و ادامه آزادراه همت در استان البرز است، بیش از ۴۰ درصد از ترافیک ورودی به البرز کاهش می‌یابد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید