صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در آیین بهره برداری از باند رفت منطقه دوم آزاد راه تهران-شمال

مسیر تهران_شمال با تردد از منطقه یک و دو آزادراه ۶۲ کیلومتر کوتاه می‌شود

مسیر تهران_شمال با تردد از منطقه یک و دو آزادراه ۶۲ کیلومتر کوتاه می‌شود
منطقه دوم پس از اتصال به منطقه اول مسیر تهران_شمال را در مجموع ۶۲ کیلومتر کوتاه می‌کند که این میزان در طول سال، حتی با احتساب صرفه‌جویی در مصرف سوخت، دستاورد قابل توجهی برای کشور است.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در آیین بهره برداری از قطعه دوم آزاد راه تهران-شمال که با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان برگزار شد، گفت: این پروژه یک پروژه ملی و دستاوردی پر افتخار است که به ملت شریف ایران تقدیم می‌شود.

تماشا کنید:

بذرپاش افزود: قطعه۲ آزادراه تهران-شمال پروژه بزرگ ملی است که در راستای مسافرت های متعدد از مبدأ پایتخت به شمال کشور، حجم عظیمی از ترددها را پوشش می دهد.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: جاده‌های موجود ما در ایام خاص و پر ترافیک جوابگو نبود و این پروژه به‌عنوان راه اصلی که ۲۲ کیلومتر طول دارد، از پرهزینه‌ترین، سخت‌ترین و پر زحمت ترین پروژه های عمرانی کشور تخمین زده شد.

بذرپاش ادامه داد: آزادراه تهران شمال بخش زیادی از مشکلات ترافیکی و تردد از تهران به شمال کشور را مرتفع خواهد کرد و این مسیر، راه اصلی رفت و آمد از پایتخت به شمال خواهد بود.

وی تشریح کرد: منطقه دوم پس از اتصال به منطقه اول مسیر تهران_شمال را در مجموع ۶۲ کیلومتر کوتاه می‌کند که این میزان در طول سال، حتی با احتساب صرفه‌جویی در مصرف سوخت، دستاورد قابل توجهی برای کشور است.

وزیر راه و شهرسازی ابراز امیدواری کرد: پس از اتمام این منطقه با دستور رئیس جمهور، همکاری بنیاد مستضعفان و مجموعه خدوم وزارت راه و شهرسازی فاز سوم که قطعه نهایی است را آغاز می‌کنیم که به فضل خدا سهولت سفر و خدمت مضاعف در کریدورهای اصلی کشور رقم بخورد.

وی در خاتمه از زحمات بی دریغ همه متولیان امر که در تحقق این پروژه نقش آفرینی کرده بودند، تقدیر و تشکر کرد.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید