صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در پایان سفر یک روزه به ابوظبی

رفع موانع تجاری، بانکی و جذب سرمایه گذاران در دستور کار کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات

رفع موانع تجاری، بانکی و جذب سرمایه گذاران در دستور کار کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
اولویت‌ها شامل رفع موانع مقررات تجاری، تصمیم گیری درباره فعالیت‌های مالی بانکی و بیمه‌ای و سرمایه گذاری در کریدورهای مختلف حمل ونقلی است.

مهرداد بذرپاش در پایان سفر یک روزه خود به ابوظبی در بامداد امروز اظهار داشت: این سفر یک روزه که به دعوت همتای اماراتی بود، در حاشیه هفدهمین اجلاس بین المللی راه آهن‌های غرب آسیا، انجام شد و مذاکرات اقتصادی دو جانبه با وزرای حمل و نقل شرکت کننده در این اجلاس از جمله امارات و قطر و همچنین معاون حاکم امارات، دبیر کل شورای خلیج فارس و رئیس کمیسیون مشترک ایران وامارات صورت گرفت.

تماشا کنید:

وی افزود:چند سال پس از تعطیلی کمیسیون اقتصادی ایران وامارات، در دیدار با همتای اماراتی تصمیم گرفته شد تا سه ماه آینده، با برگزاری کمیسیونی مشترک، فصل جدیدی در روابط اقتصادی دو کشور ایجاد شود.

بذرپاش با بیان اینکه سه موضوع اولویت دار در دستور کار کمیسیون مشترک ایران و امارات قرار دارد، بیان کرد: این اولویت‌ها شامل رفع موانع مقررات تجاری، تصمیم گیری درباره فعالیت‌های مالی بانکی و بیمه‌ای و سرمایه گذاری در کریدورهای مختلف حمل ونقلی است.

در این سفر مهرداد بذرپاش علاوه بر شرکت در نشست ریلی بین المللی خاورمیانه و بازدید از نمایشگاه ریلی با معاون رییس امارات دیدار و گفتگو کرد.وزیر راه و شهرسازی کشورمان که ریاست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات را بر عهده دارد با همتای اماراتی خود نیز دیدار و در خصوص بر برگزاری جلسات آتی کمیسیون توافق کردند.

تماشا کنید:

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید