صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در بازدید از نمایشگاه آفاق المستقبل در دمشق

برپایی نمایشگاه در دمشق فرصتی برای معرفی و نمایش محصولات و خدمات داخلی

برپایی نمایشگاه در دمشق فرصتی برای معرفی و نمایش محصولات و خدمات داخلی
در آینده‌ای نزدیک در تهران کلیه هماهنگی‌های لازم با حوزه نمایشگاهی و صنایع کوچک انجام می‌شود تا از این فرصت که برای بخش خصوصی ایجاد شده است، بتوان به نحو مطلوبی استفاده کرد.

مهرداد بذرپاش رییس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و سوریه در ادامه برنامه‌های خود طی سفر دو روزه به سوریه، از نمایشگاه آفاق المستقبل در دمشق بازدید و با اعضای هیئت‌مدیره این نمایشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این مجموعه که بیش از یک‌سال پیش، برای نمایش حوزه کوچک بازرگانی طراحی شده است، صنایع گوناگون با برپایی انبوه غرفه‌ها، محصولات تولید شده داخلی را در معرض نمایش بازرگانان و فعالان اقتصادی کشور سوریه قرار می دهند.

وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از آفاق المستقبل، نکاتی را به دست اندرکاران برنامه‌ریزی مجموعه یادآور شد تا در نهایت برای تجار و فعلان اقتصادی کشورمان به دستاوردها و نتایج مثبت بیش از پیش منجر شود.

بذرپاش اعلام کرد: در آینده‌ای نزدیک در تهران کلیه هماهنگی‌های لازم با حوزه نمایشگاهی و صنایع کوچک انجام می‌شود تا از این فرصت که برای بخش خصوصی ایجاد شده است، بتوان به نحو مطلوبی استفاده کرد.

وی تصریح کرد: باید بستر این حوزه برای بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی، نفت و گاز و ... فراهم باشد تا بتوانند محصولات و خدمات خود را معرفی و عرضه کنند و این موضوع به دریچه‌ای به‌سوی پیشرفت وضعیت حوزه بازرگانی و انتقال تجربه و تکنولوژی به کشور سوریه تبدیل شود.

در پایان این بازدید وزیر راه و شهرسازی دستورات لازم برای عملیاتی‌تر شدن اقدامات این مجموعه را صادر کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید