صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

بذرپاش در گفت‌وگو با فارس:

رفتارهای حدادعادل باید الگوی سیاست‌مداران شود

رفتارهای حدادعادل باید الگوی سیاست‌مداران شود
نماینده مردم تهران با بیان اینکه حدادعادل نماد سیاست‌مداری ولایتمدار، صبور و با تقواست، گفت: رفتارهای حدادعادل باید به الگویی برای سیاست‌مداران تبدیل و به نسل‌های آینده منتقل شود.
مهرداد بذرپاش در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری مراسم نکوداشت غلامعلی حدادعادل با عنوان «مرد تقوا و تدبیر»، اظهار داشت: آقای حدادعادل از شخصیت‌‌های علمی، فرهنگی و گفتمانی است که همواره بر اصول انقلاب اسلامی متعهد بوده است.

وی با بیان اینکه حدادعادل نماد سیاست‌مداری ولایتمدار، صبور و با تقواست که حاضر نیست برای کسب محبوبیت و رأی دست به اقداماتی که رسم شده بزند، تأکید کرد: آقای حدادعادل در مقاطع مختلف به خوبی نشان داد که بر اساس تکلیف شرعی عمل می‌کند.

نماینده تهران در مجلس گفت: آقای حدادعادل در انتخابات 92 نه تنها از خود دفاع نکرد بلکه تمام وقت و همت خود را برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی گذاشت که این رفتار باید به الگویی برای همه سیاسیون باشد و به نسل‌های آینده نیز منتقل شود.

بذرپاش افزود: آقای حدادعادل در انتخابات اخیر ثابت کرد که حاضر نیست خون پاک چند صد هزار شهید را که به پای انقلاب ریخته شده، برای منافع خود خرج کند.

وی در پایان با بیان اینکه رفتار سیاسی و اخلاقی حدادعادل ارزشمند است و باید ارج نهاده شود، گفت: بنده به حضور در کنار آقای حدادعادل در مجلس افتخار می‌کنم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید