صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

مجلس همه ظرفیت پارلمانی خود را به کار می‌گیرد

رئیس‌جمهور از ظرفیت سازمان ملل برای «خلع ید آل‌سعود» از مدیریت حج استفاده کند

رئیس‌جمهور از ظرفیت سازمان ملل برای «خلع ید آل‌سعود» از مدیریت حج استفاده کند
ما باید از همه ظرفیت بین‌المللی خود به اتفاق ظرفیت سایر کشورهای اسلامی که زائرانشان در این حوادث کشته شده‌اند استفاده کنیم تا مدیریت این کنگره بزرگ اسلامی از دست این رژیم منحوس گرفته شود و مدیریت آن به دست سایر کشورهای اسلامی به صورت همزمان قرار گیرد که بهترین بستر آن سازمان کنفرانس اسلامی است.
مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به فاجعه کشتار بیش از 700 نفر از زائران خانه خدا در مناسک حج ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه دلخراش و حادثه سقوط جرثقیل در خانه خدا، اظهار داشت: صرفا محکوم کردن اقدامات آل‌سعود با وجود اینکه لازم است،کافی نیست.

بذرپاش ادامه داد: ما باید از همه ظرفیت بین‌المللی خود به اتفاق ظرفیت سایر کشورهای اسلامی که زائرانشان در این حوادث کشته شده‌اند استفاده کنیم تا مدیریت این کنگره بزرگ اسلامی از دست این رژیم منحوس گرفته شود و مدیریت آن به دست سایر کشورهای اسلامی به صورت همزمان قرار گیرد که بهترین بستر آن سازمان کنفرانس اسلامی است.

سخنگوی فراکسیون حج و زیارت مجلس تاکید کرد: ما در مجلس این اتفاق و ماجرا را به طور جدی پیگیری می‌کنیم و در عین حال در اجلاس‌های پارلمانی به ویژه مجالس آسیایی که در ماه‌های آینده برگزار می‌شود این موضوع را بررسی خواهیم کرد که این اتفاق بیش از این باعث جریحه‌دار شدن عواطف ملت‌های مسلمان نشود.

سخنگوی فراکسیون حج و زیارت مجلس گفت: رئیس‌جمهور از ظرفیت حضور در سازمان ملل برای خلع ید آل‌سعود از مدیریت حج و سپردن آن به سازمان کنفرانس اسلامی استفاده کند.

وی تاکید کرد: سازمان حج و زیارت نیز باید به صورت جدی این موضوع را پیگیری کند تا از آسیب‌های آینده بکاهد.

بذرپاش ادامه داد: حضور ریاست محترم جمهور در سازمان ملل فرصتی است تا از حضور مسئولان اصلی همه کشورها برای رایزنی در این امر مهم استفاده شود.

سخنگوی فراکسیون حج و زیارت مجلس تصریح کرد: با توجه به اقدامات وحشیانه آل‌سعود در یمن و از سوی دیگر اتفاقات اخیر در کنگره حج اذهان مسئولان بسیاری از کشورها برای مطرح کردن این موضوع مهیا است و باید از این فرصت استفاده کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید