صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در جمع دانشجویان

کاش به جای موضع‌گیری علیه منتقدان موضعی هم علیه رژیم صهیونیستی و داعش گرفته می‌شد

کاش به جای موضع‌گیری علیه منتقدان موضعی هم علیه رژیم صهیونیستی و داعش گرفته می‌شد
دلیل این همه نگرانی از دغدغه دلسوزان انقلاب و نظام مشخص نیست، دلیل این همه یکسونگری و برخورد قهرآمیز با رسانه‌های منتقد مشخص نیست.
به گزارش خبرگزاری فارس، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو هیأت رئیسه خانه ملت در نشستی در جمع دانشجویان اظهار داشت: برخی از مسئولان آن قدر علیه منتقدان داخلی خود سخن می‌گویند که گویی دشمن شماره یک دولت، منتقدان هستند، اما از آن طرف شاهدیم که علیه گروه تروریستی داعش و رژیم صهیونیستی و جنایات آمریکا یا سخنی نمی‌گویند یا بسیار ناچیز مطالبی را بیان می‌کنند.

وی افزود: دلیل این همه نگرانی از دغدغه دلسوزان انقلاب و نظام مشخص نیست، دلیل این همه یکسونگری و برخورد قهرآمیز با رسانه‌های منتقد مشخص نیست.

بذرپاش خواستار بررسی و مقایسه میزان پرداخت یارانه‌های نقدی رسانه‌های منتقد و حامی دولت شد و تصریح کرد: بهتر است امروز میزان آگهی‌های منتشر شده در رسانه‌های دولتی و همراه با دولت با رسانه‌های منتقد مقایسه شود، همین مقایسه مباحث فراوانی را نمایان خواهد کرد.

وی همچنین تصریح کرد: کافی است افراد به دادسرای رسانه رفته و حجم شکایات علیه رسانه‌های منتقد را مشاهده کنند، کافی است نگاهی به عملیات روانی علیه رسانه‌های منتقد در دولت را نظاره کنیم تا بسیاری از مباحث برایمان مشخص شود، البته بررسی نحوه دعوت‌ها در مراسم دولتی نیز این موضوع را نمایان خواهد کرد که میزان تحمل و مدارا و گوش فرادادن به سخنان منتقدان چقدر با واقعیت انطباق دارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید