صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

مصاحبه / در گفت وگو با خبرگزاری فارس

دست دولت در مناظره دوم مثل سفره‌های مردم خالی بود

دست دولت در مناظره دوم مثل سفره‌های مردم خالی بود
چهار سال در اتاق‌های دربسته به امید مشاوران خود از مردم جدا ماند و روزها را سپری کرد؛ اما فکر این روزها را نمی‌کرد که چقدر زود دیر می‌شود و باید در پیشگاه ملت پاسخگو باشد.

مهرداد بذرپاش عضو سابق هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با خبرگزاری فارس با بیان اینکه دست دولت در مناظره امروز مثل سفره های مردم در این چهار سال خالی بود، در تحلیل دومین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری افزود: بازنده این مناظره روحانی و کاندیدای پوششی اش بود. جهانگیری بیانیه‌ای برای خودش و اصلاحات خواند که باز نتوانست روحانی را یاری کند.

وی تأکید کرد: آنها دست‌شان خالی بود، حرف‌های تکراری 20 سال قبل را تکرار کرده و سعی می کردند دوگانه آزادی و محدودیت درست کنند؛ ولی با هوشمندی کاندیداهای جریان انقلاب، این طراحی خنثی شد.

بذرپاش با بیان اینکه «دلم برای روحانی می‌سوخت»، افزود: او چهار سال در اتاق‌های دربسته به امید مشاوران خود از مردم جدا ماند و روزها را سپری کرد؛ اما فکر این روزها را نمی‌کرد که چقدر زود دیر می‌شود و باید در پیشگاه ملت پاسخگو باشد.

معاون رئیس جمهور سابق با بیان اینکه امروز حتی برجام حنایش رنگ نداشت که کمک روحانی کند، تأکید کرد: امروز حتی از فرهادی و شجریان هم کاسبی رأی می‌کردند ولی فایده نداشت زیرا پیمانه آنها خالی تر از اینها بود.

بذرپاش تصریح کرد: کاندیداهای جریان انقلاب خوش درخشیدند و سعی کردند مشکلات مردم را بگویند که به نظرم تا حدود زیادی موفق شدند.

  • اولین نظر را شما بدهید