صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در جمع مردم بندرعباس

تداوم مسیر خدمت در گرو تشکیل مجلس انقلابی است

تداوم مسیر خدمت در گرو تشکیل مجلس انقلابی است
اگر دوست داریم مسیر خدمتی که راهش از قوه قضائیه آغاز شده ادامه پیدا کند باید مجلسی در طراز انقلاب اسلامی انتخاب کنیم تا مسیر پیشرفت ادامه یابد و در حرکت بعدی نیز باید به فکر تشکیل دولت خدمتگزار بود.

مهرداد بذرپاش در جمع مردم بندرعباس اظهار داشت: صحبت کردن در این شب‌ها که کلمه به کلمه‌اش مسئولیت دنیوی و اخروی دارد کار آسانی نیست و جمع شدن در همچین محفل‌هایی که می‌خواهد کمک کند به انتخاب مومنانه تر کار سختی است.
وی افزود:مجلسی تشکیل دهیم مقتدر ، نه وکیل الدوله و نه خصم الدوله،باید مجلسی با نشاط ،سالم ،دست پاک، به روز ،پُرتلاش ،قوی و پُر تحرک تشکیل دهیم .مجلسی که از قانون گذاری برای خودش اِبا نداشته باشد.

بذرپاش بیان کرد: ایراد از انقلاب نبود، امام و رهبری یک نقطه افق را نشان دادند و به سمت آن حرکت می‌کنند در این مسیر چهل و یک ساله خیلی از اتفاقات انحرافی به انتخاب بر می‌گردد و نباید همه را به پای انقلاب بنویسیم.

وی عنوان کرد: بعد از این می‌توانیم با چشم باز، با بیانیه گام دوم و تکیه بر انتخاب درست کارها را پیش ببریم به عنوان مثال در قوه قضاییه با یک تغییر حداقلی رضایت‌مندی مردم بالا رفت.

بذرپاش تاکید کرد: مجلسی تشکیل دهیم که سال آخر دولت را مدیریت کند و دو سال اول دولت بعد را خوب پایه ریزی نماید. وی افزود؛ عملکرد شورای نظارت بر رفتار نمایندگان بیشتر شبیه شوخی است . باید اولویت مجلس یازدهم اصلاح آن باشد.

بذرپاش اظهار داشت:مجلس هرچه شیشه ای تر و شفاف تر ، فساد کمتر . مجلس باید خانه واقعی مردم باشد، از هر صنف و هر قشری. مجلس باید در راس امور باشد و هیچ مساله ای نباید از چشم مجلس پنهان بماند.

بذرپاش بیان کرد: در چند سال اخیر اقتصادمان به شدت دچار بحران بود .باید مجلسی قوی سریعتر این فاصله را پُر کند. مردم شاهد هستند که دستگاه قضایی با اندکی تحرک چه میزان اُمید را به مردم بخشیده است. انشالله بعد از مجلسی قوی دولتی قوی هم سرِکار می آید که طعمِ شیرین خدمت را به مردم بچشاند .

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید