صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در جمع مردم انقلابی کمالشهر

ادامه روند موجود به ضرر مردم است

ادامه روند موجود به ضرر مردم است
برخی تصور می‌کنند که اگر به پای صندوق‌های رای بروند و یا نرود، تغییری در کشور حاصل نمی‌شود که این نگاه بسیار غلط است، چرا که حتی یک رای در صندوق‌ها، سرنوشت یک کشور را تغییر می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهرداد بذرپاش در جمع مردم انقلابی کمالشهر استان البرز طی سخنانی اظهار داشت: ما در یک پیچ مهم تاریخی قرار داریم و اگر تصمیم‌ صحیحی در انتخابات و در روز رای‌گیری اتخاذ نکنیم، آسیب‌های جدی متحمل می‌شویم.

وی افزود: مردم باید انتخاب کنند که می‌خواهند رکود و بیکاری و ورشکستگی کارخانه‌ها و تولیدی‌ها و شرایط سخت معیشتی ادامه یابد و یا اینکه به دنبال رونق تولید، رونق اقتصاد و اشتغال برای جوانان خود هستند.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ برخی از مصوبات و تصمیم‌هایی که در این دوره انجام شده، برای آینده اقتصاد ایران خطرناک است، اما فرصت بسیار خوبی در اختیار داریم که این شرایط را تغییر دهیم.

بذرپاش گفت: مردم در روز انتخابات تصمیم‌ می‌گیرند که آیا منابع این کشور برای زمان‌های طولانی و به مدت 20، 25 و 30 سال به طور کامل به خارجی‌ها پیش‌فروش بشود و یا خیر.

وی بیان داشت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و پس از ایشان، مقام عظمای ولایت و تمام دلسوزان اسلام و انقلاب بارها تاکید کرده‌اند که مسؤولان خادم ملت هستند و حالا ما باید در روز 29 اردیبهشت انتخاب کنیم که دولت خادم می‌خواهیم و یا دولت کاسب‌کار.

نماینده مردم تهران در دوره قبل مجلس شورای اسلامی افزود: برخی تصور می‌کنند که اگر به پای صندوق‌های رای بروند و یا نرود، تغییری در کشور حاصل نمی‌شود که این نگاه بسیار غلط است، چرا که حتی یک رای در صندوق‌ها، سرنوشت یک کشور را تغییر می‌دهد.

بذرپاش گفت: به عنوان نمونه ما باید انتخاب کنیم که اقتصاد پویا و فعال می‌خواهیم و یا رکود، گرانی‌،‌ بیکاری، ورشکستگی، آینده نامعلوم برای بازنشستگان. این تصمیمی است که باید با آگاهی کامل اتخاذ شود.

وی ادامه داد: ما باید انتخاب کنیم که طبق قانون آموزش و پرورش رایگان می‌خواهیم و یا مدارسی که هر سال هزینه‌های چند میلیونی از مردم طلب می‌کنند.

وی افزود: عده‌ای در این کشور به صراحت دروغ می‌گویند و در مقابل دیگران را به دروغ‌گویی متهم می‌کنند، عده‌ای به مردم آدرس غلط می‌دهند و در مقابل دیگران را به صداقت نداشتن متهم می‌کنند، عده‌ای وزرای پیر و بازنشسته‌ای که ثروت‌های میلیاردی دارند را کنار خود جمع کرده و دم از خدمت به مردم می‌زنند.

این فعال سیاسی اظهار داشت: ما باید روز 29 اردیبهشت انتخاب کنیم که دولت خادم می‌خواهیم و یا دولتی که تنها به فکر منافع میلیاردرها است. ما دولتی می‌خواهیم که صادقانه وارد میدان شده و برای رفع مشکلات کشور کار کند و یا دولتی که با مردم شفاف نیست و در مقابل تنها به مذاکرات و دیدار با خارجی‌ها دل بسته است.

بذرپاش افزود: امروز آگاهی داشتن از شرایط کشور و اطلاع از تصمیم‌هایی که سرنوشت یک نسل را تغییر می‌دهد، بسیار ضروری است و این امر همان بصیرتی است که به طور مداوم مقام عظمای ولایت بر آن تاکید دارند.

وی تصریح کرد: ما باید بدانیم که وضع امروز اداره کشور برای اقتصاد ایران آسیب‌های جبران‌ناپذیر به دنبال دارد و اگر همین روند ادامه یابد، بازارهای کشور تبدیل به محلی برای عرضه کالاهای بنجل چینی شده و در مقابل کارخانه‌ها تعطیل و جوانان بیکار می‌شوند.

عضو سابق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کسانی که امروز اداره کشور را در دست دارند، ابتدا باید بگویند که در این مدت چه کرده‌اند و سپس برنامه‌های خود را به مردم ارائه دهند، اما ما شاهد هستیم که آنها تنها به دنبال تخریب دیگر کاندیداها و منتقدان هستند.

بذرپاش در پایان گفت: ادامه روند موجود به طور قطع به ضرر مردم است و همه اقشار جامعه باید در روز انتخابات برای تغییر وضعیت موجود به نفع منافع کشور و مردم به پای صندوق‌های رای بیایند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید