صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در یادواره ی شهدای شهرستان رزن

اگر در سوریه ، لبنان و عراق در مقابل داعش نمی ایستادیم امروز باید در خیابانهای تهران با داعش می جنگیدیم

اگر در سوریه ، لبنان و عراق در مقابل داعش نمی ایستادیم امروز باید در خیابانهای تهران با داعش می جنگیدیم
کشور به سمت پیشرفت است و مذاکرات نیز در جریان می باشد البته تیم غربی باز هم دست از زیاده خواهی برنمی دارد و در عمان گفته اند که تمام تاسیسات هسته ای باید بالاخره از بین برود و تحریمها نیز در 25 سال آینده برچیده می شود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در یادواره ی شهدای شهرستان رزن حضور خود در این شهرستان را به دلیل تدین مردم  عنوان کرد.
وی افزود:ارزش آدمها با آرمانهایشان است.هم در این دنیا و هم در آن دنیا کسی پیروز است که بر آرمانهایش ایستاده باشد.خدا به همان میزان که انسانها بر آرمانهایشان ایستادگی می کنند به آنها پاداش می دهد.

بذرپاش ادامه داد:انسانهایی ماندگار می شوند که در راه آرمانها فداکاری می کنند.در تمام دورانها نام 72 یاور سید الشهدا در تاریخ می درخشد و این همان ایستادن در مسیر آرمانهاست.شهدای ما هم از این جنس هستند.بسیاری شک داشتند که در راه آرمانهای این ملت در 8 سال بجنگند و نجنگیدند.بسیاری از افراد به دم مسیحیایی امام (ره) شک داشتند.

وی تصریح کرد:مشکلات اقتصادی همواره بوده و وجود خواهد داشت.شبهاتی که در ایام اخیر و در نبرد نرم مطرح می شود که نشان دهنده ی جدی بودن مبارزه با استکبار است.در این میان نباید ارمانها در لای این مشکلات مدفون شود.عده ای امروز وجود دارند که از برگزاری این یادواره های شهدا خشنود نیستند و می گویند چرا انقدر شهید، شهید می کنید.این در حالی است که شهدا تمام وجود خود را فدا کردند تا وجبی از این خاک از کشور جدا نشود.اگر کسی هم ادعای ملی گرایی و وطن پرستی را دارد باید این شهدا را تقدیس کند.بهترین وطن پرستان همین شهدا بودند که نگذاشتند یک وجب از خاک ایران جدا شود.این هم در حالی است که متوسط سن شهدا دفاع مققدس 24 سال بود و این یعنی در اوج استفاده  از لذت زندگی حاضر شدند تمام این لذتها را زیر پا بگذارند.

بذرپاش اضافه کرد:امروز نمودار پیشرفت ملت ایران روبه رشد است.هرچند میزان عقب ماندگی های کشور بخاطر عملکرد ضعیف پادشاهان بی لیاقت بسیار زیاد است.اگر این عقب ماندگی ها و کارشکنی ها نبود امروز ابر قدرت در جهان بودیم.تحریمهای ناجوانمردانه ،جنگ 8 ساله با حمایت 40 کشور از دشمن ما و تروریسم کور مسئولین و مردم بر ما تحمیل شده است.

وی اضافه کرد: با این وجود امروز ایران گلستانی در میان آتش افراط و تروریسم و مداخله ی امریکاست و این به برکت رهبری عزیز و خون این شهداست.اگر در سوریه غزه و لبنان و عراق در مقابل داعش نمی ایستادیم امروز باید در خیابانهای تهران با داعش می جنگیدیم.دلیل کمک به غزه و عراق و سوریه فقط ذلسوزی برای برادران مسلمان نیست بلکه دلمان برای امنیت ملی خودمان نیز می سورد.داعش برای شکستن هلال مقاومت در منطقه و کمک به اسرائیل ایجاد شده است.پیروزی در غزه قدرت ما را در صحنه ی دیپلماسی بالا برد .داعش نیز امروز در موصل محاصره شده است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس  تاکید کرد:مسیر ابرقدرت شدن از به دست آوردن قدرت علمی و اقتصادی می گذرد و امریکا هم اگر امروز ابر قدرت است ابتدا در این زمینه ها قدرت به دست  آورده است.صنایع موشکی و هسته ای آمریکا قدرت چانه زنی آنها را بالا برده است.اینکه گفته می شود انرژی هسته ای حق مسلم ماست به این دلیل است که توسعه و اقتدار کشور در آینده بستگی به این علم دارد.

وی گفت:کشور ما یک کشور ایدئولوژیک است و اندیشه و تفکر ما با تفکر انقلابی است و با تفکر لیبرال سرمایه داری غیر قابل جمع است.مسیر پیشرفت کشوری مثل جمهوری اسلامی ایران با کشوری نظیر آمریکا و ترکیه از یک مسیر نمی گذرد.صحبت از مقاومت و ایستادگی به معنی دنبال جنگ بودن نیست بلکه این موضوع یعنی با عقلانیت و تکیه بر توان داخلی به دنبال راه حل مشکلات باشیم.

بذرپاش خاطرنشان کرد:عرصه ی نبرد عوض شده است.روزی گلوله را بر مغز جوانان ما می زدند و امروز  گلوله های رسانه ای بر قلب جوانان ما می نشیند.در دورانی هستیم که تهدید نظامی برای کشور عزیز ما تقریبا به صفر رسیده است. و این به برکت رهبری های رهبر فرزانه ی انقلاب است.اما در عرصه ی رسانه ای 162 شبکه ی ماهواره ای امروز به را افتاده است که نسلهای بعد ما را از مبانی انقلاب تهی کنند.

نماینده مردم تهران ادامه داد:کشور به سمت پیشرفت است  و مذاکرات نیز در جریان می باشد البته تیم غربی باز هم دست از زیاده خواهی برنمی دارد و در عمان گفته اند که تمام تاسیسات هسته ای باید بالاخره از بین برود و تحریمها نیز در 25 سال آینده برچیده می شود.اما تیم مذاکره کننده تا اینجا با هدایتهای نظام در یک نبرد تمام عیار است.دلیل اصلی این تحریمهای فلج کننده فتنه ی ای بود که گروهی در سال 88 راه انداختند اشکال ندارد ما این را ببخشیم اما نباید و نمی توانیم آن را فراموش کنیم.قطعنامه 1992 و تحریمها به دلیل این فتنه بود.

وی در پایان گفت:در حوزه ی اقتصاد در مجلس و دولت کارهای خوبی در حال انجام است.سال آینده در خصوص یارانه ها در مجلس تلاش داریم تصمیمات جدید بگیریم و احتمال دارد مبلغ یارانه ها را را افزایش دهیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید