صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گزارشی از خدمت‌رسانی به مسافران در طرح نوروزی

کاهش ۳۲ درصدی تعداد جان باختگان سر صحنه در تصادفات جاده‌ای

کاهش ۳۲ درصدی تعداد جان باختگان سر صحنه در تصادفات جاده‌ای
طی این مدت ۲۰ روزه حدود ۲۰۰ هزار نفر در شبکه حمل و نقل جاده‌ای، ریلی، هوایی و دریایی مشغول خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز بودند.

مهرداد بذرپاش در جلسه صبح امروز (چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه) هیأت دولت پیش از سخنان رئیس جمهور در گزارشی از خدمت‌رسانی این وزارتخانه به مسافران در طرح نوروزی ۲۴ اسفند تا ۱۴ فروردین، گفت‌: طی این مدت ۲۰ روزه حدود ۲۰۰ هزار نفر در شبکه حمل و نقل جاده‌ای، ریلی، هوایی و دریایی مشغول خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز بودند.

تماشا کنید:

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: در این مدت بیش از ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از مسافران نوروزی از شبکه حمل و نقل جاده‌ای،‌ حدود ۱.۵ میلیون نفر از شبکه ریلی و بیش از ۲ میلیون و ۹۶۰ هزار نفر از شبکه حمل و نقل هوایی و فرودگاهی در سفر هوایی داخلی و خارجی در ۲۵ هزار پرواز جا به جا شده اند.

وی همچنین انجام حدود ۵۰۰ هزار سفر در در دریاهای شمال و جنوب کشور را اتفاقی بزرگ در خدمت‌رسانی شبکه حمل و نقل دریایی کشور توصیف کرد.

بذرپاش گفت: آمارهای حاکی از آن است که تعداد جان باختگان سر صحنه در تصادفات جاده‌ای کشور طی طرح نوروزی ۱۴۰۳ یعنی از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳، به میزان ۳۲ درصد کاهش یافته‌است.

وی افزود: با وجود اینکه این کاهش خوشایند است اما کافی نیست و حتی یک کشته در تصادفات نیز زیاد است.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲، با وجود همه محدودیت‌ها، حدود ۷۲۵ نقطه حادثه‌خیز در کشور رفع شد و امسال هم با همین جدیت نسبت به رفع نقاط پرحادثه اقدام می‌شود.

رئیس جمهور در جلسه صبح امروز چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه هیأت دولت با اشاره به گزارش وزیر راه شهرسازی درباره جا به جایی و تردد بیش از ۸ میلیون مسافر نوروزی از طریق بخش‌های مختلف حمل و نقل جاده‌ای، هوایی، ریلی و دریایی، آمار ارائه شده از سفرهای نوروزی و حضور گردشگران در اقصی نقاط کشور را امیدبخش و از نشانه‌های نشاط اجتماعی دانست و با تاکید بر تقویت زیر ساخت‌های لازم در حوزه گردشگری و اهتمام دولت به خدمات‌دهی بهینه به مردم، تبیین اقدامات انجام شده برای افکار عمومی را خواستار شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید