صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در حاشیه مراسم افتتاح و شروع عملیات اجرایی یک‌هزار و ۶۳ میلیارد تومان پروژه راهداری استان البرز

محور سهیلیه به بهره‌برداری رسید

محور سهیلیه به بهره‌برداری رسید
این سیل بخشی از این جاده را از بین برد و گل و لای ناشی از سیل تونل را مسدود کرد که برآورد فراجا ۳ تا ۴ ماه زمان مورد نیاز برای عملیات بازگشایی این محور اصلی بود اما با همت جهادگرانه همکاران راهداری این عملیات در ۱۹ روز انجام شد.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم افتتاح و شروع عملیات اجرایی یک‌هزار و ۶۳ میلیارد تومان پروژه راهداری استان البرز در جمع خبرنگاران، یکی از بسته‌های مهم و تاثیر گذار در زندگی مردم را پروژه‌های مربوط به حوزه راهداری و نگهداشت راه‌ها دانست و گفت: امروز حدود ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه در بخش‌های مختلف راهداری از جمله بهسازی، راه روستایی، اصلاح نقاط حادثه خیز، نصب علائم و ... به بهره‌برداری رسید.

تماشا کنید:

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: علاوه بر این، عملیات اجرایی بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه جدید نیز از امروز آغاز می‌شود که ارزش مجموع این پروژه‌ها به بیش از یک‌هزار و ۶۰ میلیارد تومان می‌رسد.

بذرپاش استان البرز را دارای محورهای مواصلاتی و نقاط گردشگری زیادی دانست و افزود: با توجه به اینکه استان البرز محل عبور و دسترسی به سایر استان‌های شمالی، غربی و شرقی کشور و یکی از شاهراه های اصلی کشور است، نگهداشت، ارتقا و بهینه سازی راه‌های این استان مهم است و در دستور کار قرار دارد.

عملیات ۴ ماهه بازگشایی محور چالوس در ۱۹ روز انجام شد

وی با اشاره به وقوع سیل بی سابقه اخیر در جاده چالوس گفت: این سیل بخشی از این جاده را از بین برد و گل و لای ناشی از سیل تونل را مسدود کرد که برآورد فراجا ۳ تا ۴ ماه زمان مورد نیاز برای عملیات بازگشایی این محور اصلی بود اما با همت جهادگرانه همکاران راهداری این عملیات در ۱۹ روز انجام شد.

بذرپاش یادآور شد: محور سهیلیه نیز به طول ۶ کیلومتر که سال‌ها جزو مطالبات مردم بود، به بهره‌برداری رسید.

  • اولین نظر را شما بدهید