صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

وزیر راه و شهرسازی

۳۷ روستای کردستان از راه آسفالته برخوردار می‌شوند

۳۷ روستای کردستان از راه آسفالته برخوردار می‌شوند
طی این سفر مقرر شد در ۳۷ روستای بالای ۱۰۰ خانوار استان کردستان که از راه آسفالته برخوردار نیستند، ۱۴۸ کیلومتر راه آسفالت تا سال آینده به بهره‌برداری برسد.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۳۵۵ پروژه راهداری در شهرستان دهگلان، در جمع خبرنگاران گفت: امروز حدود ۱۱۰۰ میلیارد تومان پروژه راهداری استان کردستان به بهره‌برداری رسید.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: همچنین ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز پروژه جدید در حوزه راه در استان کردستان تعریف شد که عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

بذرپاش اظهار کرد: طی این سفر مقرر شد در ۳۷ روستای بالای ۱۰۰ خانوار استان کردستان که از راه آسفالته برخوردار نیستند، ۱۴۸ کیلومتر راه آسفالت تا سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی در ادامه پروژه‌های مربوط به رفع نقاط حادثه‌خیز را توضیح داد و با اشاره به هدفگذاری رفع ۸۷۰ نقطه حادثه‌خیز در کل کشور گفت: ۸ نقطه حادثه خیز در استان کردستان تا دو ماه آینده رفع می‌شود و سایر نقاط نیز تا قبل از پایان سال و سفرهای نوروزی اصلاح یا برطرف خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بخش دیگری از پروژه‌های راهداری استان مربوط به تعریض بود و عملیات اجرایی محور دهگلان_ بلبان آباد که در چند قطعه تعریف شده و فاز اول آن ۵.۴ کیلومتر است، آغاز شد.

وی گفت: سایر پروژه‌ها نیز مربوط به روکش آسفالت یا بهسازی بود که در کل مسیر با حجم قابل توجهی در حال انجام است.

بذرپاش تاکید کرد: با توجه به اینکه استان کردستان پربارش است، همکاران در راهداری استان از آمادگی خوبی برای مقابله با مخاطرات فصلی در زمستان برخوردارند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید