صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در سفر به ارمنستان در جمع خبرنگاران

توسعه مبادلات در قفقاز همراه با صلح

توسعه مبادلات در قفقاز همراه با صلح
از شرکت های ایرانی برای صدور خدمات فنی و مهندسی حمایت می کنیم.همچنین، اجرای کلان پروزه «ایران راه» در دستور کار ایران است.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی کشورمان امروز اول آبان در سفر به ارمنستان در جمع خبرنگاران در ایروان پایتخت آن کشور، گفت: این روزها در ایران ابرپروژه ساخت مسکن در جریان است. این‌ها در حالی است که با همه فشارها در حوزه راهسازی و پل‌سازی توانایی‌های لازم را داریم به طوری‌که روزانه خبرهای خوب انجام این پروژه‌ها را می‌شنویم.

تماشا کنید:

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تکمیل پروژه آزادراهی ایران و اجرای پروژه‌هایی با پیچیده‌ترین اصول مهندسی تونل‌ها، پل‌ها و ابنیه‌های عمرانی، تصریح کرد: با افتتاح آزادراه اصفهان - شیراز بخش از کریدور شمال جنوب تکمیل شد.

بذرپاش با اعلام اینکه مسیر ریلی همدان- سنندج نیز طی روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد، بیان کرد: دانش فنی مهندسین ایرانی را در اختیار جمهوری ارمنستان قرار می‌دهیم . امروز به بهانه ساخت قطعه ۳۲ کیلومتری جاده کاگاران با توان مهندسان ایرانی آماده اجرای پروژه‌های عمرانی در ارمنستان هستیم.

وی افزود: از شرکت های ایرانی برای صدور خدمات فنی و مهندسی حمایت می کنیم.همچنین، اجرای کلان پروزه «ایران راه» در دستور کار ایران است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید