صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گفت وگو با خبرگزاری نسیم

نتیجه تحریف امام، انحراف انقلاب است

نتیجه تحریف امام، انحراف انقلاب است
موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) فقط مسئول ساخت حرم و ظواهر آن نیست. بعضی از کسانی که سالیان دراز در انقلاب بوده‌اند امروز خسته شده، می‌خواهند انقلاب را برگردانند ولی نظرات امام مانع اصلی آنها شده است.
مهرداد بذرپاش، نماینده مردم تهران در مجلس در گفتگو با خبرگزاری نسیم در تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص "تحریف شخصیت امام راحل" ، اظهار داشت: به امام خوبی‎ها که نورش هم انقلاب اسلامی ایران را رقم زده و هم باعث رقم خوردن انقلابی در دلها شده چه بی رحمانه می‎تازند و بر واضح ترین مواضعش ابهام وارد می‎کنند.

وی در ادامه گفت: امام مظلوم ما را که هویت انقلاب اسلامی ایران بوده و هست را با تحریف در کلام و نظرش می‎رنجانند.
بذرپاش با بیان اینکه کسانی که خود خسته شده‎اند و قصد برگشتن از مسیر انقلاب را دارند و بعضا سالیان دراز در این انقلاب بوده اند یکی از اصلی ترین موانعشان نظرات و راه روشن امام خمینی بوده و هست، تشریح کرد: این افراد باید امام را تحریف کنند و اجازه تابش مستقیم نورش را ندهند تا بتوانند در تاریکی‎های ایجاد شده ناشی از تحریم قصد خود را محقق سازند و بتوانند انقلاب را برگردانند.

وی همچنین متذکر شد: "موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)" فقط مسئول ساخت حرم و ظواهر امر نیست، بلکه یکی از وظایف اصلی آن صیانت از آراء و نظرات امام (ره) است؛ البته این بحث نافی زحمات موسسه نیست بلکه باید حواسمان جمع تر باشد که انحراف از مسیر حرکت‎های اصیل انقلابی از تحریف آراء و دیدگاه‎های بزرگان آن حرکت‎ها آغاز می‎شود.

نماینده مردم تهران در پایان تصریح کرد: تحریف امام نتیجه اش انحراف انقلاب است پس باید مراقب باشیم.
 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید