صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت

زیرساخت‌ها برای آزادسازی قیمت‌ها فراهم نشده است

زیرساخت‌ها برای آزادسازی قیمت‌ها فراهم نشده است
آزادسازی قیمت ها زمانی صورت می گیرد که تمامی مولفه های اقتصاد در جای خود باشد، نظام عرضه و تقاضا معنا یابد، نه اینکه با توجه به شرایط رکودی کشور ،در برخی کالاها انحصار وجود داشته باشد و از آزادسازی قیمت ها صحبت شود.
مهرداد بذرپاش در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه نباید اقتصاد کشور کمونیستی باشد،بیان درستی است، گفت:اما قرار نیست که اقتصاد کشور نیز لیبرال سرمایه داری باشد و اقتصاد لیبرال سرمایه داری که برخی تجویز می کنند نه در فرهنگ ما جای داشته و نه کشور و نظام به دنبال آن هستند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی پیوسته بر آزادسازی قیمت ها توصیه می کنند،افزود:آزادسازی قیمت ها زمانی صورت می گیرد که تمامی مولفه های اقتصاد در جای خود باشد، نظام عرضه و تقاضا معنا یابد، نه اینکه با توجه به شرایط رکودی کشور ،در برخی کالاها انحصار وجود داشته باشد و از آزادسازی قیمت ها صحبت شود.

دولت با اسم  رمز آزادسازی افزایش قیمت‌ها را دنبال می کند
بذرپاش با بیان اینکه دربرخی حوزه ها تقاضا فراوان و عرضه محدود است، ادامه داد: مدل های متنوعی دراختیار افراد نیست که عرضه محصولات با کیفیت کمتر با هزینه پایین و محصولات با کیفیت با هزینه بیشتر ارائه شود و تا زمانی که این گونه نیست؛حرف از آزادسازی بهانه ای برای گرانی خدمات و کالاها است.

وی با بیان اینکه دولت با اسم رمز آزاد سازی افزایش قیمت را تحت لوای آن دنبال می کند،اظهار داشت: کارمندان، جامعه کارگری و دهک های پایین درآمدی،متضرر اصلی این تصمیم هستند و در شرایط رکودی که بسیاری از واحدهای تولیدی تعطیل و بسیاری از کارگران تعدیل شده و از حداقل درآمد نیز محروم شده اند.

عضوهیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه بسیاری از اقشار ضعیف اگر یارانه دریافت نکنند، اداره زندگی برایشان دشوار می شود،تصریح کرد:آزادسازی با چه قیمتی صورت می گیرد؛چراکه هنوز زیرساخت های لازم برای آزادسازی فراهم نشده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید