صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در جمع خبرنگاران

می‌خواهند با شعار ردصلاحیت فتنه جدیدی به پا کنند

می‌خواهند با شعار ردصلاحیت فتنه جدیدی به پا کنند
ثبت‌نام اصلاح‌طلبان در دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان براساس اطلاعات من از این موضوع حکایت دارد که برخی از آنها علی‌رغم اطلاع از رد صلاحیت‌شان ثبت‌نام کردند و قصد دارند که در کشور بحران‌آفرینی کنند.
به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس در حاشیه همایش "بصیرت و تجدید میثاق با ولایت" که صبح امروز در سالن لاله مصلای امام خمینی(ره)‌ برگزارشد درباره تاکتیک اصلاح‌طلبان مبنی بر یارگیری ازجناح رقیب اظهار داشت: اصلاح‌طلبان چنین نقشه‌ای دارند و اصولگرایان باید هوشیار باشند که پازل آنها را تکمیل نکنند و اجازه عملی شدن نقشه اصلاح‌طلبان را ندهند.
 
وی درباره ثبت‌نام انبوه اصلاح‌طلبان در انتخابات گفت: ثبت‌نام اصلاح‌طلبان در دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان براساس اطلاعات من از این موضوع حکایت دارد که برخی از آنها علی‌رغم اطلاع از رد صلاحیت‌شان ثبت‌نام کردند و قصد دارند که در کشور بحران‌آفرینی کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس ثبت‌نام گسترده اصلاح‌طلبان در انتخابات را سناریویی دانست که هدف آن ایجاد بحران جدید در جامعه است و گفت: ما باید در مقابل این اقدام اصلاح‌طلبان هوشمندی نشان دهیم. 

بذرپاش خاطرنشان کرد: اگر رمز آشوب برخی از اصلاح‌طلبان در فتنه 88 "تقلب" بود، این بار عده‌ای می‌خواهند فتنه را در قبل از انتخابات و با شعار رد صلاحیت شروع کنند. 
  • اولین نظر را شما بدهید