صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت

احتمال بررسی دو دوازدهم بودجه سال ۹۵

احتمال بررسی دو دوازدهم بودجه سال 95
بررسی این لایحه در صحن علنی مجلس پروسه زمانی 1 ماهه طول می کشد، لذا مجلس به ترتیب لایحه های دیگر برنامه ششم و بودجه را بررسی می کند.
 مهرداد بذرپاش در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از تاخیر دولت در ارائه بودجه سال 95 به مجلس شورای اسلامی گفت:به احتمال زیاد بودجه سال 95 دو دوازدهم بررسی می شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس هم اکنون در حال بررسی احکام دائمی برنامه ششم توسعه در کمیسیون برنامه و بودجه است، افزود:بررسی این لایحه در صحن علنی مجلس پروسه زمانی 1 ماهه طول می کشد، لذا مجلس به ترتیب لایحه های دیگر برنامه ششم و بودجه را بررسی می کند.

مجلس ابتدا برنامه ششم را بررسی می کند
 بذرپاش با اشاره به تقدیم همزمان لایحه بودجه و برنامه ششم به مجلس ادامه داد:پس از تقدیم، این لایحه ها ابتدا باید در کمیسیون مورد بررسی قرار گیرند که با توجه به اینکه برنامه ششم یک سند بالا دستی برای بودجه است مجلس ابتدا بررسی آن را شروع می کند و زمان کافی برای بررسی کامل بودجه باقی نمی ماند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دولت هرچه سریعتر این لایحه ها را تقدیم مجلس کند تا مجلس بررسی آن را شروع کند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید