صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گفت وگو با خبرگزاری فارس

آقای روحانی می‌داند ارزیابی آژانس مدیریت وی بر پرونده هسته‌ای را زیر سوال می‌برد

آقای روحانی می‌داند ارزیابی آژانس مدیریت وی بر پرونده هسته‌ای را زیر سوال می‌برد
یعنی آژانس تمام استدلال‌های تیم وقت مذاکره کننده هسته‌ای از سال 82 تا 84 را نپذیرفت و مدعی شد که ایران به دنبال ساخت سلاح اتمی بود.
مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: اینکه در ارزیابی آژانس اقدامات ایران در پیش از سال 2003 اینگونه ارزیابی شده که ایران به صورت سازماندهی شده به دنبال ساخت سلاح اتمی بوده است یعنی پرونده هسته‌ای (از سال 1382 تا سال 1384) که جناب آقای روحانی مسئولیت پرونده هسته‌آی را در مقام دبیری شورای عالی امنیت ملی دنبال می‌کرد و تمام ادعاهای طرف غربی مبنی بر فعالیت ایران برای دستیابی سلاح هسته‌ای را رد می‌کردند، زیر سوال می‌برد.

وی افزود: یعنی آژانس تمام استدلال‌های تیم وقت مذاکره کننده هسته‌ای از سال 82 تا 84 را نپذیرفت و مدعی شد که ایران به دنبال ساخت سلاح اتمی بود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه ماهیت پرونده هسته‌ای ما وصل به این ادعای باطل و آن هم استفاده غیر صلح آمیز از فناوری هسته ای بوده که ادعای دسترسی به ساخت بمب در راس آن قرار می‌گیرد، تاکید کرد: جناب آقای روحانی برای دفاع از عملکرد خودش در سال 2003 هم که شده راجع به این ارزیابی آژانس نباید بی تفاوت باشد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید