صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گفت وگو با خبرگزاری قدس

انزوای سیاسی اسرائیل و محکومیت جهانی این رژیم از اثرات روز قدس است

انزوای سیاسی اسرائیل و محکومیت جهانی این رژیم از اثرات روز قدس است
امروز انزوای سیاسی اسرائیل و محکومیت این رژیم در مجامع بین المللی از اثرات پایه گذاری روز جهانی قدس از سوی امام خمینی (ره) و ایستادگی جمهوری اسلامی ایران بر آرمان فلسطین است.
مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای در گفتگو با خبرگزاری قدس (قدسنا) به اهمیت برگزاری راهپیمایی جهانی قدس امسال با توجه به شرایط حساس منطقه  اشاره کرد و گفت : موضوع  قدس و دفاع از ملت مظلوم فلسطین یکی از راهبردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تا محو این رژیم از بین نخواهد رفت .

وی در ادامه محکومیتهای جهانی علیه رژیم صهیونیست و حمایت از مسئله فلسطین در بین ملتهای مختلف جهان را مرهون ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در دفاع از آرمان فلسطین و قدس شریف  دانست و افزود : زمانی در سازمان ملل هیچ کشور جرات مخاالفت با اقدامات رژیم صهیونیستی را نداشت  اما ایستادگی جمهوری اسلامی ایران بر آرمان فلسطین و تاکید بر احقاق حقوق ملت فلسطین باعث شده است که امروز در بسیاری از شوراهای سازمان ملل علیه این رژیم قطعنامه صادر شود که این اتفاق بسیار بزرگی است .

بذرپاش در ادامه  تصریح کرد :  امروز رهبران رژیم صهیونیستی در دنیا به چهره های بدنامی در دنیا تبدیل شده اند که نه تنها عکس یادگاری گرفتن و جلسه گذاشتن با آنها برای هیچ  مقام سیاسی افتخار نیست بلکه  همه تلاش می کنند تا از این چهره های بد نام فاصله بگیرند .

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از مسئله فلسطین نه تنها در ایران بلکه در اکثر نقاط جهان هر سال پر شور تر،  پر رنگ تر و آگاهانه تر برگزار می شود، تاکید کرد : بدون تردید  جایگاه امروز مسئلله فلسطین از اثرات  دم مسیحایی امام خمینی (ره)  است که روز جهانی قدس را پایه گذاری کرد به فضل الهی  از بین رفتن کامل  رژیم صهیونیستی  و آزادی سرزمینهای فلسطین  بسیار نزدیک است .

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید