صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

جزئیات طرح هسته‌ای مجلس شورای اسلامی

همزمانی لغو تحریم‌ها با اجرای توافقنامه

همزمانی لغو تحریم‌ها با اجرای توافقنامه
این 2 موضوع یعنی همزمانی لغو تحریم‌ها با اجرای توافقنامه و عدم پذیرش نظارت ویژه از جمله دغدغه نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.
مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین اقدامات پارلمان در رابطه با مذاکرات هسته‌ای گفت: طرح هسته‌ای مجلس با هدف مصونیت صنعت و دستاوردهای هسته‌ای و اتخاذ تدابیر لازم برای همزمانی برداشته شدن تحریم‌ها با اجرای توافق‌نامه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به تصویب می‌رسد.

وی محور دیگر این طرح را نپذیرفتن نظارت و بازرسی‌های فراپروتکلی و اختصاصی و ویژه ایران عنوان کرد و افزود: این 2 موضوع یعنی همزمانی لغو تحریم‌ها با اجرای توافقنامه و عدم پذیرش نظارت ویژه از جمله دغدغه نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

بذرپاش ابراز امیدواری کرد که طرح هسته‌ای مجلس به زودی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده و به صحن علنی خانه ملت بیاید.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسات مستمر و مفصل اعضای کمیسیون سیاست خارجی مجلس برای تهیه و تدوین طرح هسته‌ای پارلمان خاطرنشان کرد: این جلسات ادامه دارد که انشالله با این پیگیری‌ها طرح مذکور تا چند روز آینده در کمیسیون به تصویب خواهد رسید.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید