صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گفت وگو با خبرگزاری فارس

ساختار تحريم را که برنداشتيد، دست‌کم ساختار تحقير را شکل ندهيد

ساختار تحريم را که برنداشتيد، دست‌کم ساختار تحقير را شکل ندهيد
اگر ابتکاری باشد در پیاده‌روی ۲۰ میلیونی اربعین است نه پیاده‌روی با وزیر خارجه آمریکا!/ نکند این رفتارهای به اصطلاح ابتکاری قیمت نفت را به 10 دلار برساند.
مهرداد بذرپاش، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به پیاده‌روی محمدجواد ظریف و جان کری وزرای خارجه ایران و آمریکا در پاریس گفت:‌ مسئولان دیپلماسی ما باید بدانند که نماینده یک گروه خاص و حزب سیاسی نبوده بلکه نماینده ملتی بزرگ و رشید هستند.
 
وی با یادآوری تقدیم صدها هزار شهید و جانباز توسط ملت ایران خاطرنشان کرد:‌ مبادا با رفتارهای نسنجیده و زمخت کاری کنیم که دشمن را دچار خطای محاسباتی کند.
 
بذرپاش با اشاره به سقوط قیمت نفت در روزهای اخیر و در جریان مذاکرات هسته‌ای گفت:‌ نکند این رفتارهای به اصطلاح ابتکاری قیمت نفت را به 10 دلار برساند.
 
وی پیاده‌روی وزیر خارجه کشورمان با جان کری را اقدامی «زمخت» و نه «ظریف» خواند و خطاب به مسئولان وزرات خارجه افزود: ساختار تحریم را که برنداشتید، دست‌کم ساختار تحقیر را شکل ندهید.
 
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت:‌ اگر ابتکاری باشد در پیاده‌روی 20 میلیونی اربعین است نه پیاده‌روی با بی‌ربط‌ترین آدم عالم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید