صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گفت وگو با روزنامه کیهان

آيا مجازات اين همه جنايت و خيانت تنها حصر است ؟!

 آيا مجازات اين همه جنايت و خيانت تنها حصر است ؟!
به نظر شما حکم فشار بر معيشت مردم از طريق تحريم هاي نفتي، مالي و پولي، عقب انداختن خدمات رساني دولت به مناطق محروم و اقشار آسيب پذير، حکم بيمار سرطاني که به واسطه دريوزگي سران فتنه براي تحريم ايران از تهيه دارو براي نجات جان خويش محروم شد چيست؟
مهرداد بذرپاش در گفت و گو با کيهان با تاکيد بر اين که حصر کمترين مجازات سران فتنه است اظهار داشتند: دريوزگان تحريم مدعي نشوند، مردم از نمايندگان خود مي پرسند آيا مجازات اين همه جنايت و خيانت تنها حصر است ؟!

نماينده مردم تهران در پاسخ به اين سوال که سران فتنه و حاميانشان امروز مدعي شده و عده اي نيز خواهان برداشته شدن حصر هستند، با برشمردن خيانت هاي اين افراد گفت: شورش عليه جمهوريت و ضربه سنگين به اسلاميت در حق الناس ندانستن آراي مردم و مطالبه نامشروع از نظام اسلامي براي ابطال انتخابات فراموش شدني نيست.

 وي ادامه داد: آيا فشار بر معيشت مردم از طريق پيگيري تحريم ايران از سوي کنگره آمريکا با هدف تسليم نظام اسلامي به خواسته هاي نامشروع فتنه گران به اين زودي فراموش مي شود؟!

بذرپاش با بيان اين که حتي بعثي ها نيز چنين جنايتي نکرده اند گفت: به نظر شما حکم فشار بر معيشت مردم از طريق تحريم هاي نفتي، مالي و پولي، عقب انداختن خدمات رساني دولت به مناطق محروم و اقشار آسيب پذير، حکم بيمار سرطاني که به واسطه دريوزگي سران فتنه براي تحريم ايران از تهيه دارو براي نجات جان خويش محروم شد و نيز حکم عقب افتادن پروژه هاي عمراني از جمله ساخت مدارس براي تحصيل فرزندان اين مرز و بوم که فتنه گري اين فتنه گران باعث آن شد چيست؟

وي ادامه داد: اينها هيچ کدام جرمي نيست که به راحتي قابل فراموش شدن باشد و در تاريخ خواهد ماند که عده اي براي رسيدن به قدرت دست به دريوزگي تحريم زدند تا از طريق فشار بر زندگي اقشار آسيب پذير به اهداف خود برسند.
    
دريغ از يک برگ سند
بذرپاش در بخش ديگري از مصاحبه خود با کيهان اظهار داشت: دريغ از يک برگ سند که از سوي سران فتنه براي اثبات ادعاهاي خود ارائه شده باشد، آنان پس از مدت ها پيگيري مدعي پخش سيب زميني از سوي دولت وقت پيش از انتخابات شدند و سوال اينجا است چرا زماني که سيب زميني پخش مي کردند از انتخابات کناره گيري نکرديد؟ چرا مدعي بوديد در انتخابات سال 88 تقلب شده است ولي زماني که همان دولت و همان شوراي نگهبان انتخابات يازدهم را برگزار کرد سخن از تقلب نگفتيد؟!

وي در پايان با بيان اين که فتنه گران براي فرار از پذيرش مسئوليت خود فرياد آي دزد آي دزد سر داده اند گفت: حتي اگر تيم مذاکره کننده کليه تحريم هاي موجود را بردارد وضعيت ما به سال 88 برخواهد گشت زماني که دريوزگان تحريم دست به دامان آمريکا براي تحريم ملت ايران نشده بودند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید