صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گفت وگو با جام جم آنلاین

شبکه های تلویزیون و رادیو در خدمت مدیران دولتی است

شبکه های تلویزیون و رادیو در خدمت مدیران دولتی است
اینگونه انتقادات اهرمی در دست مدیران است تا همواره موضعی طلبکارانه از رسانه ملی داشته باشند و خدمات صداوسیما به دولت را کوچک، و اقدامات مورد توقع خود را بزرگ جلوه دهند.
مهرداد بذرپاش در گفت وگو با جام جم آنلاین با بیان اینکه هر لحظه از شبانه روز در شبکه های مختلف تلویزیونی یا رادیویی، یک وزیر یا مدیر دولتی در حال صحبت کردن است، افزود: تمام برنامه های رئیس جمهور به عنوان خبر اول در صدر اخبارصدا وسیما پخش می شود و به نظر می رسد که در یکسال و نیم گذشته بیشترین برنامه های آن در اختیار دولت بوده است.

وی ابراز عقیده کرد: هم اکنون کمتر منتقدی نسبت به عملکرد کابینه یازدهم در برنامه های صدا و سیما حضور دارد تا نسبت به سیاستهای دولت از مسایل هسته ای تا موضوعات اقتصادی به صحبت بپردازد.

این نماینده تهران تاکید کرد: با این وضعیت، اگر قرار است کسی از صداوسیما طلبکار باشد این منتقدین عملکرد دولت هستند نه دولت.
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: بهتر است رسانه ملی آمار دقیقی از حضور مسئولان دولتی در یکسال ونیم گذشته تهیه و به مردم ارائه کند تا مشخص شود در این مدت، مسئولین چند ده هزار نفر ساعت، در شبکه های مختلف صدا وسیما حاضر شده و به اعلام برنامه و گزارش عملکرد دولت یازدهم پرداخته اند.

وی افزود: اگر دولت معتقد است میزان برنامه های اختصاص یافته در تلویزیون به انعکاس عملکردش کمتر از حد انتظار است، ریشه این مشکل را نه در رسانه ملی بلکه باید در خود دولت جست وجو کند.

بذرپاش گفت: دولت باید به گونه ای فعالیت کند و برای اطلاع رسانی به افکار عمومی از طریق تولید خبر و گزارش همت به خرج دهد که رسانه ملی را به دنبال خود بکشاند.

نماینده تهران با اشاره به اینکه تلویزیون در یکسال ونیم گذشته هیچ کم و کاستی برای دولت نگذاشته و در اختیار دولت بوده است، افزود: به نظر می رسد برخی مسئولان با اینگونه گلایه ها و انتقادات، می خواهند بصورت یک طرفه از شرایط استفاده کنند تا با طلبکار نشان دادن خود، کاری کنند که در حوزه رسانه نقدی به دولت وارد نشود.
  • اولین نظر را شما بدهید