صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گفت وگو با خبرگزاری فارس

آمادگی سپاه محمد رسول‌‌الله برای خدمت‌رسانی به مردم

آمادگی سپاه محمد رسول‌‌الله برای خدمت‌رسانی به مردم
در این نشست آخرین وضعیت مشکلات و آسیب‌های امنیتی و اجتماعی شهر تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد پیگیری‌های جدی برای رفع مشکلات مردم تهران صورت گیرد.
مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، از نشست مجمع نمایندگان شهر تهران با سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ خبر داد.

وی در بیان جزئیات نشست مذکور گفت: در این نشست آخرین وضعیت مشکلات و آسیب‌های امنیتی و اجتماعی شهر تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد پیگیری‌های جدی برای رفع مشکلات مردم تهران صورت گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی مدیریت بحران در شهر تهران در مواقع وقوع بلایای طبیعی را یکی از موضوعات مورد بحث در این نشست عنوان کرد و افزود: سازمان مدیریت بحران که ذیل شهرداری فعالیت می‌ کند باید به صورت فراگیرتری باشد زیرا در غیر این صورت سازمان‌های دیگر نمی‌توانند ذیل مدیریت شهرداری تهران به وظیفه خود عمل کند.

«در جلسه هفته گذشته مجمع نمایندگان تهران با استانداری تهران نیز همین موضوع مورد بحث قرار گرفت تا خدایی ناکرده اگر تهران دچار بلایای طبیعی شد سازمان‌ها بتوانند در کمترین زمان ممکن و با حداکثر چابکی و پویایی به مردم خدمت‌رسانی کنند».

بذرپاش بررسی وضعیت مهاجرین خارجی ساکن در تهران به ویژه در حاشیه شهر از جمله افاغنه را دیگر موضوع مورد بحث در نشست یاد شده عنوان کرد و ادامه داد: متاسفانه تعداد زیادی از افاغنه بدون مجوز در حال کار و فعالیت هستند که باید دولت نسبت به تعیین تکلیف آنها اقدام کند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی کمک به جمع‌آوری معتادان خیابانی را دیگر موضوع مورد بحث در نشست مجمع نمایندگان تهران با فرمانده سپاه محمد رسول‌الله برشمرد و گفت: کمک به جمع‌آوری معتادان به ویژه در برخی از محله‌های تهران که باعث آزار و اذیت همشهریان شده و زندگی آنها را دشوار کرده ضرورت دارد. از این رو لازم است نیروی انتظامی، قوه قضاییه، سازمان بهزیستی و سپاه محمدرسول‌الله تهران بزرگ تا انتهای سال اقدامات درخوری در این زمینه انجام دهند.

بذرپاش از اعلام آمادگی سپاه محمدرسول‌الله تهران بزرگ برای ارائه خدمت به مردم شریف تهران خبر داد و گفت: فرماندهی سپاه محمدرسول‌الله از نمایندگان خواست تا از ظرفیت بزرگ سپاه و بسیج برای حل مشکلات مردم و کاهش مشکلات آنها استفاده کنند.
  • اولین نظر را شما بدهید