صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

سؤال مجلس از وزیر ورزش و جوانان چیست؟

وزیر باید درباره دخالت در امور فدراسیون‌ها و اختلال در باشگاه‌ها توضیح بدهد

وزیر باید درباره دخالت در امور فدراسیون‌ها و اختلال در باشگاه‌ها توضیح بدهد
اختلال در باشگاه‌های بنام که طرفداران زیادی هم دارند یکی دیگر از سوالات است. نحوه مدیریت و برخوردی که اتفاق می‌افتد زیبنده حاکمیت ورزش نیست.
مهرداد بذرپاش در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره اینکه 10 نماینده مجلس شورای اسلامی از وزیر ورزش و جوانان سوالاتی دارند که نام شما هم در بین سوال‌کنندگان وجود دارد و چه سوالاتی دارید، گفت: سوال من درباره برخورد وزارت ورزش با فدراسیون‌ها و دخالت در امور آنها با توجه به استقلال‌شان است. اینکه فدراسیون‌ها شاهد عزل‌های یکباره هستند بدون اینکه مجمع برگزار شود. این کار ممکن است ما را در مجامع بین‌المللی دچار مشکل کند.

وی ادامه داد: اختلال در باشگاه‌های بنام که طرفداران زیادی هم دارند یکی دیگر از سوالات است. نحوه مدیریت و برخوردی که اتفاق می‌افتد زیبنده حاکمیت ورزش نیست.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی درباره اینکه یکی از سوالات دیگرش به بخش جوانان اختصاص دارد، تصریح کرد: فراموشی حوزه جوانان در وزارت ورزش همان طور که حدس زده می‌شد اتفاق افتاد و تقریبا برنامه خاصی را در این وزارتخانه شاهد نیستیم. عدم برنامه‌ریزی در این وزارتخانه به سازمان ملی جوانان گره زده می‌شود. گویا مشکل اصلی احیای مجدد سازمان ملی جوانان است.
  • اولین نظر را شما بدهید