صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گفت وگو با خبرگزاری فارس

منافع ملی در بازی‌های سیاسی ذبح نشود

منافع ملی در بازی‌های سیاسی ذبح نشود
مواضعی که هم‌اکنون از سوی برخی از تریبون رسمی کشور بیان می‌شود، فرقی با مواضع رسانه‌هایی مانند بی‌بی‌سی و صدای آمریکا ندارد، توقع نمی‌رود افرادی اینگونه موضع‌گیری کنند که خود در کسوت روحانیت بوده و سال‌ها این دروس را خوانده و سپس آن را به دیگران آموخته‌اند.

مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس نسبت به نحوه برخورد دولت با طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر انتقاد کرد و اظهار داشت: از رئیس‌جمهور به عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور بعید است برای چند رأی، اصول مسلّم اسلامی را نادیده بگیرد و واجبات دین خدا را مستمسک بازی سیاسی قرار دهد.

وی افزود: مواضعی که هم‌اکنون از سوی برخی از تریبون رسمی کشور بیان می‌شود، فرقی با مواضع رسانه‌هایی مانند بی‌بی‌سی و صدای آمریکا ندارد، توقع نمی‌رود افرادی اینگونه موضع‌گیری کنند که خود در کسوت روحانیت بوده و سال‌ها این دروس را خوانده و سپس آن را به دیگران آموخته‌اند.

این عضو هیأت رئیسه مجلس در ادامه تأکید کرد: امیدواریم این موضع‌گیری‌ها به خاطر چند رأی و یک بازی سیاسی نباشد، خداوند از دین خود محافظت می‌کند و بازی سیاسی سیاستمداران نمی‌تواند خدشه‌ای به پیکره نورانی احکام الهی وارد کند، لذا این موضوع با قرار گرفتن در دستور کار مجلس بررسی خواهد شد.

وی همچنین با یادآوری اینکه ممکن است طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر ایراداتی نیز داشته باشد، تصریح کرد: با این شرایط سیاسی کردن طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر روشی نامردانه، خلاف اسلام و خلاف اخلاق است.

بذرپاش با بیان اینکه قضیه اسیدپاشی در اصفهان بهانه‌ای جهت تسویه‌حساب‌های سیاسی شده است، متذکر شد: بنا بر تجربه‌ای که در دولت دوم خرداد و در رابطه با قتل‌های زنجیره ای‌داشته‌ایم، ماجرای اسیدپاشی بسیار مشکوک‌تر از مسائلی است که هم‌اکنون مطرح می‌شود.

نماینده تهران در مجلس تأکید کرد: در آن زمان عده‌ای مرتکب قتل‌های زنجیره‌ای شدند و نظام مظلوم را متهم به قتل نخبگان کردند و با طراحی یک بازی مظلوم و ظالم در داخل نظام، به دنبال دست‌یابی به اهداف خود شدند؛ حقیقت هیچ‌گاه پنهان نخواهد ماند، با فاش شدن حقیقت، مظلومیت کشور و نظام بیش از پیش نشان داده شد که بوی این می‌رود که ماجرای اسیدپاشی موضوعی شبیه آن است.

این عضو هیأت رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان امنیتی و رسانه‌ها باید در این شرایط هوشیار باشند، هوشیار باشیم منافع ملی در گیر و دار بازی‌های سیاسی ذبح نشود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید