صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در واکنش به اظهارات مشاور امنیت ملی آمریکا

مشکل آمریکا با ما مبنایی تر از این حرف هاست/این نتیجه پنجاه سال مذاکره است

مشکل آمریکا با ما مبنایی تر از این حرف هاست/این نتیجه پنجاه سال مذاکره است
کسانی که فکر می کنند اگر با آمریکایی ها متفاوت تر صحبت کنیم آنها با ما خوب می شوند ، این صحنه ها را نظاره کنند و این اظهارات را ببینند.
مهرداد بذرپاش عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات سوزان رایس مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور آمریکا که گفته بود " هنگامی که رهبران تهران به صحبت درباره پایان دادن به اسرائیل می‌پردازند این یکی از دلایلی است که آمریکا را مصمم به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای می‌کند" در گفتگو با تابش کوثر گفت : هم اکنون دفاع از باریکه غزه تبدیل به عرصه تشخیص جبهه حق از باطل شده است و صحنه آنقدر واضح و روشن است که فارغ از هر دین و مسلک و مقامی، کسانیکه حداقلی از انسانیت را برای خود قائلند، می توانند موضع هر انسانی را رقم بزنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: برگ دیگری بر اثبات حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران همین است که اینگونه محکم و استوار پشت مردم مظلوم غزه ایستاده است و در مقابل برگ روشن دیگری مبنی بر خوی استکباری آمریکا همین است که پشت رژیم جلاد صهیونیستی این چنین ایستاده است.

وی در ادامه افزود : کسانی که تا اسم آمریکا می آید ، آب از دهانشان جاری می شود همین یک حجت کافی است که خوی این رژیم را بشناسند که چگونه دفاع و پشتیابی می کنند از کسانی که بی رحمانه از اینگونه مردم و کودکان را می کشند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه ، اینگونه سخن گفتن برخی از مقامات آمریکایی بر حقانیت نظام می افزاید ، اظهار کرد : کسانی که فکر می کنند اگر با آمریکایی ها متفاوت تر صحبت کنیم آنها با ما خوب می شوند ، این صحنه ها را نظاره کنند و این اظهارات را ببینند.

وی با بیان اینکه مشکل آمریکا با ما مبنایی تر از این حرف هاست ، افزود: نظامی که بر پایه نفی ظلم و استبداد و دفاع از مظلوم استوار است ، نمی تواند با نظامی که بر مبنای زورگویی و کشت و کشتار و قدرت طلبی بر دنیا استوار است ، یکی شود. جمهوری اسلامی می تواند از دفاع از مظلوم کوتاه بیاید یا آمریکا می توانند خوی استکباری خود را کنار بگذارند؟

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد : خود آمریکایی ها هم می دانند که هسته ای بهانه ای بیش نیست و ما هیچ وقت به دنبال بمب و سلاح هسته ای نبوده و نیستیم و آنچه ما به دنبالش بودیم اثبات حقانیت کشور و ملتمان در مقابل حرفهای بیهوده چند کشور غربی بوده است.

بذر پاش در ادامه بیان کرد : بیش از پنجاه سال است که این کشور مظلوم در حال مذاکره با جماعت غاصبی است که کشورش را تصرف کرده است و مرتب با بهانه های واهی مذاکره ای ، روز به روز بر وسعت سرزمین های اشغالی و شهرک سازی صهیونیست ها و بر مظلومیت و فشار بر مردم فلسطین و سرکوب جریان های جهادی افزوده می شود. این نتیجه پنجاه سال مذاکره است. رژیم غاصب صهیونیستی اگر از گروه های جهادی و ملت مسلح فلسطین نهراسد، نقشه فلسطین را از جهان اسلام حذف می کند.

وی افزود : این رژیم نشان داده که جز با رعب و وحشت از گروه های جهادی مسلح از کمتر چیزی حساب می برد، چون که خاصیت ذاتی که به ارث برده اند ، ترسویی است. پس این نشان می دهد اگر بخش های دیگری از سرزمین های اشغالی هم مانند کرانه باختری مسلح شوند عملا سرزمین های نزدیک به تل آویو خطر بیشتری برای مرکزیت رژیم صهیونیستی ایجاد می کند و باعث می شود که جبهه مقاومت چندین مرحله جلو بیاید و اگر مذاکره ای هم صورت بگیرد، مذاکره ای از موضع اقتدار است.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه راهی جز ایستادگی در مقابل این رژیم غاصب وجود ندارد ، تصریح کرد : اگر راهی وجود داشت ، پنجاه سال اخیر انجام می گرفت چرا که کلیت استکبار در پشت این رژیم جعلی ایستاده است و به هیچ عنوان نمی گذارد کمترین خللی در روند توسعه این رژیم ایجاد شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید