صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس

گذار از فتنه ۸۸ سبب تکرار اتفاقات مشابه در آینده خواهد شد

گذار از فتنه ۸۸ سبب تکرار اتفاقات مشابه در آینده خواهد شد
اعمال تحریمهای ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران از دیگر ثمرات فتنه 88 است و کسانی که باعث و بانی این تحریمها بودند امروز حاضر به پذیرش این مسئولیت نیستند و با فرافکنی به دنبال انداختن مسئولیت تحریم به گردن دیگرانند.
مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس با اشاره به آسیب‌های وارده پس از فتنه سال 88 به کشور گفت: ظلمی که در جریان فتنه 88 بر ملت ایران رفت در تاریخ این سرزمین ماندگار شد و همیشه فتنه 88 و عاملان آن مورد قضاوت مردم در طول دوره‌های مختلف خواهد بود که چه صدماتی به زندگی مردم اعم از اقتصاد، معیشت و... وارد کردند و کشور را چندین پله به عقب راندند.

وی با بیان اینکه عده‌ای سعی می‌کنند فتنه سال 88 را به فراموشی بسپارند و مرتبا سخن از گذشت و عبور از این اتفاق را مطرح می‌کنند اضافه کرد: ملت ما اگر از فتنه 88 هم بگذرد آن را فراموش نمی‌کنند چرا که اگر یک اتفاق تاریخی به فراموشی سپرده شود خود دلیلی برای وقوع رخدادها و اتفاقات مشابه در آینده خواهد بود.

بذرپاش اظهار داشت: جماعت فتنه‌گر هم مخالفین را می‌کشتند هم موافقین را، مخالفین را برای ایجاد رعب و وحشت در میان مردم و موافقین را با هدف مظلوم‌نمایی برای پیشبرد مقاصد خود به قتل می‌رساندند.

وی با اشاره به کشتار مردم در عراق توسط گروهک تروریستی داعش افزود: کسانی که سال 88 شعار نه غزه نه لبنان را سر می‌دادند حال مشاهده کنند که اگر مرزهای سیاسی و اعتقادی ما در لبنان و سوریه و غزه نبود معلوم نبود که گروهک تروریستی داعش چند نفر را در خیابانهای تهران زنده می‌گذاشت و کسانی که این شعارهای عوامفریبانه را سر می‌دادند خود به خوبی آگاه بودند که اگر نظام دست از این سیاستهای راهبردی خود بر می‌داشت چه بر سر این کشور می‌آمد.

این نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اعمال تحریمهای ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران از دیگر ثمرات فتنه 88 است و کسانی که باعث و بانی این تحریمها بودند امروز حاضر به پذیرش این مسئولیت نیستند و با فرافکنی به دنبال انداختن مسئولیت تحریم به گردن دیگرانند.

بذرپاش در پایان گفت: اگر مذاکرات به نتیجه برسد و همه تحریمها برداشته شود کشور در بهترین حالت به شرایط سال 88 باز می‌گردد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید