صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در مراسم اختتامیه اردوی راهیان‌نور دانشگاه خوارزمی

با دشمنان با صدای بلند و با دوستان با صدای ملایم صحبت کنید

 با دشمنان با صدای بلند و با دوستان با صدای ملایم صحبت کنید
تاریخ از جنس تکرار است و اگر حواسمان نباشد، خدای ناکرده تجربه تلخ آن دوران حقارت‌آمیز برای مردم اتفاق خواهد افتاد و می‌توانند گلستان‌ها و پاریس‌ها را به ملت تحمیل کنند.
به  گزارش خبرگزاری تسنیم، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مراسم اختتامیه اردوی راهیان‌نور دانشگاه خوارزمی گفت: راهیان‌نور یادآور ایستادگی نسلی است که نگذاشت وجبی از خاک این کشور نصیب بیگانگان شود.

وی افزود: راهیان نور یادآور رشادت نسلی است  که متوسط سنی آن کمتر از 27-28 سال است، یعنی دورانی که آنها سراسر وجودشان سرشار از نشاط جوانی بود ولی با خدا معامله‌ای ماندگار کردند، از آرزوهای جوانانه گذشتند و خدا آنها را به آرزوی بسیار والاتری رساند که آن همجواری در قرب الهی و هم‌نشینی در پیشگاه حضرت ابی عبدالله(علیه السلام) بود.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر ادامه داد: این سنت خداست که اگر از خواسته‌های به‌ ظاهر زیبای دنیا بگذریم، خدا جایش را با جایگزینی دیدنی پر خواهد کرد.

بذرپاش افزود: در طول چند سال دوره قاجار و پهلوی به بهانه‌های قراردادهای گلستان، پاریس و ترکمنچای ایران روز به روز کوچک شد و در نهایت تبدیل به ایران کنونی شد ولی هنر امام و رهبری این بود که نه تنها در 8 سال جنگ بلکه در فشارهای 36 ساله نظام ظلم علیه ملت رشید ایران، وجبی از این خاک واگذار نشد بلکه هم رشیدتر شدیم و هم مقتدر‌تر.

وی تصریح کرد: تاریخ از جنس تکرار است و اگر حواسمان نباشد، خدای ناکرده تجربه تلخ آن دوران حقارت‌آمیز برای مردم اتفاق خواهد افتاد و می‌توانند گلستان‌ها و پاریس‌ها را به ملت تحمیل کنند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس پایانی تاکید کرد: مسیر این ملت از راه ایستادگی هوشمندانه می‌گذرد لذا باید با دشمنان با صدای بلند صحبت کرد و با دوستان با صدای آرام.

به گزارش تسنیم در این مراسم از مادر شهید علی خلیلی نیز تجلیل به عمل آمد.
  • اولین نظر را شما بدهید