صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

بذرپاش در نشست فعالان رسانه‌ای:

انحلال مجلس از دوران قاجار به برخی ارث رسیده

انحلال مجلس از دوران قاجار به برخی ارث رسیده
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان گفت: برخی همانند دوران قاجار می‌خواهند با مجلس برخورد کنند و انحلال مجلس از دوران قاجار به برخی ارث رسیده است.
به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری فارس، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس و عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان امروز سه‌شنبه طی نشستی با جمعی از فعالان رسانه‌ای، با اشاره به تحرکات اخیر برخی افراد درباره انحلال مجلس توسط دولت، گفت: این صحبت‌ها بعضاً خواست قلبی افراد است که مدت‌ها در گلو فرو برده بودند و حال ناگهان از زبانشان خارج می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در قاجاریه، انحلال مجالس با دستور دولت‌های وقت اتفاق می‌افتاد و حتی بالاتر از آن نماد دموکراسی کشور هم به توپ بسته می‌شد.

بذرپاش در همین زمینه یادآور شد: این روحیه از قاجار به بعضی از دوستدارانشان در زمان کنونی به ارث رسیده و از این حرف‌ها نباید تعجب کرد.

وی افزود: در دوره قاجار به اسم مردم و منافع مردم خیانت‌ها به کشور رفت و وطن فروشی‌ها اتفاق افتاد که تاریخ معاصر ما پر است از اینگونه رفتارها و فتنه‌گری‌ها که تحت نام منافع مردم بلاهایی بر سر مردم رفت و بخش‌ها و منافعی از این کشور تحویل بیگانگان شد.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین گفت: از قضا این خصلت هم به جماعت فتنه‌گر به ارث رسیده است که به نام مردم جفاها به مردم بردند و اگر به خودشان باشد استاد وطن فروشی مدرن می‌باشند.

بذرپاش در پایان تاکید کرد: تحریم‌هایی که به مردم ایران تحمیل شد که اصل آن ناشی از رفتار متوهمانه فتنه‌گران بود، نمونه‌ای از هنرمندی این جماعت است.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920925001685#sthash.IUvqhEA0.dpuf
  • اولین نظر را شما بدهید