صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گردهمایی بصیرت افزایی در شهرستان بهارستان

بانک ها دولت اصلی هستند

بانک ها دولت اصلی هستند
انقلاب در آستانه چهل سالگي و سن پختگي و ثبات است اما بعضي از مسئولان هنوز دست از كودكي بر نداشته اند ؛ كودكي يعني ناز كردن براي مردم،لج كردن در برابر خواست مردم و به يک آب نبات رقيب گول خوردن؛ اين ها مويد بي تفاوتي است.

دکتر مهرداد بذرپاش که در جمع مردم بهارستان سخنرانی می کرد بیان داشت: امروز، بانک ها دولت اصلی هستند. با عملکرد دولت و بانک ها،  شاهد تشکیل لشکر گسترده ورشکستگان هستیم.
وی افزود مگر نه اين است كه جهاد، دري از درهاي بهشت است و مگر نه اين است كه بابي به نام باب مجاهدان درآن وجود دارد كه آنها بدان سمت شتابانند در حاليكه جمعيت در انتظار حسابرسي ايستاده اند؟
مگر نه اين است كه جهاد زره محكم خداوند در برابر مشقات مادي و عذاب اخروي است؟ مگر نه اين است كه هر كس از جهاد رو برگرداند، ذلت و زبوني از او استقبال مي كند؟
مگر نه اين است كه پشت كردن به جهاد، جامعه و شخص را گرفتار بلا و خواري و زبوني مي‏كند؟
معاون سابق رئیس جمهور ادامه داد؛ جهاد مخصوص خواص نيست بلكه وقتي وارد ميدان جهاد شدي خداوند دل و جان و عقل و هوش را طوري هدايت مي كند كه «خاص» مي شويم.
بذرپاش گفت: عزت يعني به استقبال جهاد رفتن، به استقبال جهاد رفتن و داخل در جهاد شدن را بعضي مساوي دعوا و پرخاش و يقه گيري مي دانند و آن را منكوب مي كنند. اشتباه مي كنند، اتفاقا جهاد يعني آرامش، يعني زندگي پرتحرك اما اخلاقي و همراه با اطمينان، يعني عزت مندي مدام، يعني شكوفايي و استقلال و خوداتكايي.
عضو سابق هیئت رئیسه مجلس افزود؛ انقلاب اسلامي در دهه پيش رو با يك مثلث تهديد روبروست؛ مثلث ناكارآمدي اقتصادي، تهديد هويت و تزلزل اجتماعي. نتيجه غفلت، بي تفاوتي است براي انقلاب اسلامي؛ بي تفاوتي مردم از مخالفت خطرناك تر است.
وی افزود؛ وضعيت مديريت فعلي كشور كاملا منطبق بر الگوي تعميق بي تفاوتي است. انقلاب در آستانه چهل سالگي و سن پختگي و ثبات است اما بعضي از مسئولان هنوز دست از كودكي بر نداشته اند ؛ كودكي يعني ناز كردن براي مردم،لج كردن در برابر خواست مردم و به يک آب نبات رقيب گول خوردن؛ اين ها مويد بي تفاوتي است.
بذرپاش تاکید کرد؛ مادر همه چالش های پیش روی انقلاب اسلامی، چالش بي عزمي و بي همتي است. برای تحول در کشور و مدیریت های آن نیاز به خلاقیت داریم، برای خلاقیت نیاز به نشاط و برای همه اینها به حضور در میان مردم نیاز داریم.
وی همچنین در پایان صحبت های خود اشاره کرد چرخه علم و فناوری زنجیره ای است که از فکر و اندیشه جوان ایرانی به حرکت در می آید. اگر دولت به همین منوال ادامه دهد مزرعه سوخته ای را تحویل دولت بعدی خواهد داد. دولت با سیستم خسته خود مزاحمتی ایجاد نکند، ما مردم می‌دانیم چگونه در عرصه اقتصاد عمل کنیم.

 

تصاویر:

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید