صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در جمع مردم بوئین زهرا و شال استان قزوین

پلاسکوی نظام بانکی کشور بر سر مردم آوار شد و شما که ادعا می کنید؛ تورم ۸% است پس چرا ۲۸% ،از مردم بهره وام میگیرید؟

پلاسکوی نظام بانکی کشور بر سر مردم آوار شد و شما که ادعا می کنید؛ تورم 8% است پس چرا 28% ،از مردم بهره وام میگیرید؟
ارزش واقعی ریال را حدود 60% کاهش داده اند و نمیگذارند در شاخص ها بیش از 25% دیده شود. چرا؟/ قیمت دلار 4000 تومان قطعاً رکود را تشدید می کند/ صنعت نیاز به تعامل درست و هوشمند با سرمایه خارجی دارد نه تعامل نمایشی
دکتر مهرداد بذرپاش که در جمع مردم بوئین زهرا و شال سخنرانی می کرد بیان داشت که: دعوای دنیای استکبار و غرب با انقلاب اسلامی، در کارآمدی نظام و حاکمیت اسلامی است و آنان این را خوب فهمیده اند که انقلاب اسلامی بعد از چهار دهه توانسته است برای جهان الگوی انقلاب و مقاومت باشد. اما متاسفانه عده ای که خود دائما در مناصب گوناگون بوده اند و از برکت انقلاب اسلامی به این جا رسیده اند، این را نفهمیده اند و با تجمل گرایی و اشرافی گری وصف ناپذیر مردم را دلسرد کردند و الگوی انقلاب را مخدوش.برخی ها با یک اخم آمریکا لباس غیرت را از تن شان در می آورند و لباس ذلت به تن می کنند.
 
معاون سابق رییس جمهور دولت سابق گفت: شکننده بودن برخی دولتمردان در برابر مشکلات و سختی ها یکی از مسائل اصلی کشور است. باید در مسیر آرمان های ملت جلوتر از مردم بود و نه همیشه در پس مردم پنهان شد و علاوه بر همراهی نکردن مانع هم ایجاد کرد.
 
وی ادامه داد: با بحران نمایی و دلسرد کردن مردم به دنبال چه هستید؟ آیا سرد کردن این ملت از آرمان هایش آنچه مدنظر شما است، فراهم می آورد؟
 
بذرپاش اشاره کرد: چرا به دروغ قیمت واقعی دلار را پنهان می کنید؟ شما که ارزش واقعی ریال را حدود 60% کاهش داده اید چرا نمی گذارید در شاخص ها بیش از 25% دیده شود؟
بذرپاش در ادامه با اشاره به وضعیت نظام بانکی کشور گفت: پلاسکوی نظام بانکی کشور بر سر مردم آوار شد و شما که ادعا می کنید؛ تورم 8% است پس چرا 28% ، از مردم بهره وام میگیرید؟

عضو سابق هیئت رئیسه مجلس ادامه بیان داشت:  فرهنگ لغت ایران را قزوین نوشته شده و قلب صنعت ایران هم در قزوین می تپد اما چند صباحی است که این ضربان با مشکل مواجه شده است.
 
دکتر بذرپاش همچنین افزود: صنعت نیاز به تعامل درست و هوشمند با سرمایه خارجی دارد نه تعامل نمایشی. این آرامشی که شما در اقتصاد از آن دم میزنید آرامش در ته چاه بی تدبیریست.
وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم با تکیه بر توان نیروی جوانی و تجربه پیران عزت مند اقتصاد کشور را از ته دره ای که گرفتار آن شده است نجات دهیم و اعتقاد قلبی دارم اقتصاد ایران می تواند اقتصادی مردمی و تولید محور باشد.
 
بذرپاش در پایان سخنان خود گفت: قزوین بیشترین ضرر را از عدم خودباوری مسئولان نسبت به تولید دید. با خودباوری ملی و چرخیدن دوباره چرخ صنعت قزوین زنده خواهد شد به عبارتی قلب صنعت ایران دوباره احیا خواهد شد.

 

تصاویر:

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید