صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در افتتاح سومین نمایشگاه «ایران نوشت»

انتقال فرهنگ ایرانی-اسلامی مهمترین اولویت نمایشگاه ایران نوشت است

انتقال فرهنگ ایرانی-اسلامی مهمترین اولویت نمایشگاه ایران نوشت است
از ابتدای این مسیر دو یا سه برند کار را شروع کردند و امروز به نزدیک 50 برند رسیدند. این موضوع نشان می‌دهد که نسبت به نوشت‌افزار ایرانی اسلامی اقبال وجود دارد. همچنین تعداد تنوع طرح‌ها به بیش از دو هزار عدد رسیده است که نشان‌دهنده تیم فکری قوی در پشت این جریان است.
مهرداد بذرپاش عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در افتتاح سومین نمایشگاه «ایران نوشت» گفت: این عرصه عرصه‌ای است که با شوخی و حرف جلو نمی‌رود و تا زمانی که بازار برای تولیدکننده ایجاد نشود ورود پیدا نخواهد کرد. همچنین با نظام یارانه‌ای نیز نمی‌توان آن را اداره نمود.
 
وی ادامه داد: از ابتدای این مسیر دو یا سه برند کار را شروع کردند و امروز به نزدیک 50 برند رسیدند. این موضوع نشان می‌دهد که نسبت به نوشت‌افزار ایرانی اسلامی اقبال وجود دارد. همچنین تعداد تنوع طرح‌ها به بیش از دو هزار عدد رسیده است که نشان‌دهنده تیم فکری قوی در پشت این جریان است.
 
 عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: طبق برآوردهای ما در مرکز پژوهش‌های مجلس میزان بازار برای همه نوشت‌افزارها 4 هزار میلیارد تومان است که با لوازم مکمل و کمکی به چیزی نزدیک به 5 هزار میلیارد تومان می‌رسد. دوستان در ابتدا هدف‌گذاری کردند که به 20 درصد این بازار برسند که صرفه اقتصادی خوبی دارد. اگر قبول کنیم که فرزندان نسل آینده باید ایرانی اسلامی باشند این موضوع را باید جدی دنبال کنیم و همچنین اگر یک کالا بخواهد به رونق برسد رسانه‌ها نیز باید حمایت کنند.
 
بذرپاش در پایان سخنان خود گفت: انتقال فرهنگ ایرانی اسلامی اولویت نمایشگاه است و جذب بازار نیز برای آن مهم است. اگر حواسمان به نسل بعدی نباشد ممکن است اتفاق‌های بدی بیفتد. من از طرف مجلس شورای اسلامی در اینجا حضور پیدا کردم تا بگویم که ما حمایت می‌کنیم و امیدواریم در سال‌های آینده تنوع و تولیدکنندگان بیشتر شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید