صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در نشست هزارنفری دانشجویان بسیجی استان خوزستان

مذاکراتی که در دوران دولت اصلاحات انجام شد ،متاسفانه سبب پلمب شدن تاسیسات هسته‌ای ما شد

مذاکراتی که در دوران دولت اصلاحات انجام شد ،متاسفانه سبب پلمب شدن تاسیسات هسته‌ای ما شد
ملت ایران 35 سال مقابل تحریم‌ها ایستاده است در حالی که کشوری به عظمت روسیه بیش از دو ماه نتوانست مقابل تحریم‌های آمریکا و اتحادیه اروپا مقاومت کند.
مهرداد بذرپاش پیش از ظهر امروز در تجمع هزار نفری لبیک یا خامنه‌ای اظهار داشت: نسل سوم تحریم‌هایی که علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال شد محصول نامبارک فتنه 88 است.

وی افزود: کسی در ایران با مذاکره کردن مشکل ندارد و ما از ابتدا نیز مذاکره می‌کردیم و در آینده نیز مذاکره می‌کنیم.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در مذاکراتی که در دوران دولت اصلاحات انجام شد و خود آقایان روحانی و ظریف مذاکره‌کنندگان ما بودند متاسفانه سبب پلمب شدن تاسیسات هسته‌ای ما شد که به دستور مقام معظم رهبری رفع پلمب تاسیسات هسته‌ای انجام شد.

وی با بیان اینکه به غربی‌ها نمی‌توان اعتماد کرد گفت: یکی از ایرادهایی که به بیانیه لوزان وارد است اعتماد بیش از حد به نهادهایی مانند آژانس انرژی اتمی است.
وی افزوددر حالی که همین اطلاعاتی که در مذاکرات دولت اصلاحات ارسال شد سبب شهادت جوانانی همچون مصطفی احمدی روشن، مجید شهریاری و سایر شهدای هسته‌ای که سرمایه‌های بزرگ کشورمان بودند، گردید.

بذرپاش بیان کرد: ملت ایران سه نسل از تحریم هارا تجربه کرده که این نسل از تحریم‌ها که در آن قرار داریم شدید‌ترین و بی‌رحمانه‌ترین نوع تهدیدهاست.
وی عنوان کرد: ملت ایران 35 سال مقابل تحریم‌ها ایستاده است در حالی که کشوری به عظمت روسیه بیش از دو ماه نتوانست مقابل تحریم‌های آمریکا و اتحادیه اروپا مقاومت کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دلیل ماندگاری شخصیت‌ها در تاریخ یاری ولی امر است؛ کسانی در تاریخ هستند که یک لحظه به یاری ولی امر خود شتافتند و ماندگار شدند.

وی با انتقاد از بی‌بصیرتی خواص در مقاطع مختلف از جمله فتنه‌های پیش آمده گفت: متاسفانه کشور ما همواره از خواص آسیب دیده است؛ خواصی که در فتنه‌ها ولی خود را یاری نکردند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید