صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در مسجد لولاگر تهران

انقلاب بزرگ ما با آدم‌ها تعریف نمی‌شود

انقلاب بزرگ ما با آدم‌ها تعریف نمی‌شود
ما به آمریکا بی‌اعتمادیم چرا که با وطن فروشان عربستان قیمت نفت را کاهش دادند و اگر تمامی تحریم‌ها لغو شود میزان دریافت درآمد ما از فروش نفت به همان میزان قبل برمی‌گردد و در 5 سال گذشته 162 شبکه فارسی زبان علیه کشور توسط سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی انگلیس و آمریکا به راه می‌اندازند.
مهرداد بذرپاش عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در راستای گرامی‌داشت حماسه 9 دی در مسجد لولاگر ابتدا به بررسی مولفه‌های انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: حکومت اسلامی شاخص‌هایی دارد که یکی از این مولفه‌ها نقش رهبران و به تعبیری خواص جامعه است، چرا که تمامی انقلاب‌ها متاثر از خواص جامعه بوده و در نتیجه ضربه‌هایی از جانب آن‌ها خورده که انقلاب اسلامی ما نیز از این امر مصون نیست، دارا بودن بصیرت از ویژگی‌های این خواص محسوب می‌شود.
 
وی در ادامه افزود: خواص باید به اقتضای زمان و مکان خود آشنا باشند و ولی‌امر زمان خود را شناخته و یاریش کنند در واقع سکوت نکردن در فتنه‌های آخرالزمان همچون فتنه 88همان معنای نصر ولی زمان است.
 
بذر پاش با اشاره به تشدید تحریم‌های وضع شده بعد از سال 88 علیه ایران، تصریح کرد: فتنه سال 88 مسبب مشکلات تحریمی کشور در شرایط کنونی است، چرا که بعد از بازگشایی پلمپ تاسیسات هسته‌ای تا سال 87 که در تحریم نسل دو نیز بودیم مذاکرات به خوبی پیش رفت و غربی‌ها ایران هسته‌ای را پذیرفته بودند.
 
صاحب امتیاز روزنامه وطن امروز بیان کرد: در سال 88 خاویرسولانا پیشنهاد انجماد دو طرفه را پذیرفت، بدین معنی که آن‌ها تحریم‌ها را متوقف کنند و ما در غنی سازی 5 درصد بمانیم و قرار شد جزییات توافق را بیاورند اما بررسی کردند و دیدند در ایران اتفاقاتی می‌افتد بنابراین دست نگه داشتند و مسیرشان عوض شد و با نقشه جدید به صحنه آمدند و فتنه‌ای رخ داد و اوباما حکومت ایران را آدم کش دانست و تمام مذاکرات را لغو کرد.
 
وی در ادامه بهانه تراشی برای تشدید تحریم‌ها تاکید کرد: وزیر خارجه انگلیس و صدر اعظم آلمان نیز صحبت‌های اوباما را تکرار کردند و "نتانیاهو" اعلام کرد تا زمانی که مردم در خیابان‌ها هستند باید با وضع تحریم و آوردن فشار اقتصادی و معیشتی کار را تمام کنیم در نتیجه فشار اقتصادی را زیاد کرده و قطع نامه 1929 در شورای امنیت سازمان ملل تصویب شد و حتی تعدادی از نمایندگان فتنه‌گران از جمله "محسن مخملباف" در غرب علنا اضهار کرد که اگر ایران را تحریم کنیم حکومت در مقابل خواست جنبش سبز تواضع و تسلیم خواهد شد.
 
بذرپاش بیان کرد: تحریم‌های نسل سه از این طریق وضع شد، تحریم‌هایی در رابطه با نفت و جابه جایی پول که اکنون نیز با آن مواجهیم و اگر تیم مذاکره کننده امروز قرار است مذاکرات را به نتیجه برساند تحریم‌های نسل سوم لغو می‌شود و اگر به فرض تمامی تحریم‌ها نیز لغو شود تنها وضعیت کشور به سال 88 برمی‌گردد.
 
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بنابراین همان طور که در کودتای 1332 آمریکا 60 سال بعد حمایت مستقیم از کودتاگران را اعلام کرد، در فتنه سال 88 نیز باید 60 سال بگذرد تا آمریکا رسما اعلام کند چه طراحی‌هایی پشت سر این فتنه کرده است.
 
وی با اشاره به بی‌اعتمادی ایران نسبت به آمریکا تصریح کرد: ما به آمریکا بی‌اعتمادیم چرا که با وطن فروشان عربستان قیمت نفت را کاهش دادند و اگر تمامی تحریم‌ها لغو شود میزان دریافت درآمد ما از فروش نفت به همان میزان قبل برمی‌گردد و در 5 سال گذشته 162 شبکه فارسی زبان علیه کشور توسط سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی انگلیس و آمریکا به راه می‌اندازند. 
 
بذرپاش در پایان خاطر نشان کرد: پس باید گفت فتنه دعوای دو نفر نیست، چرا که انقلاب بزرگ ما با آدم‌ها تعریف نمی‌شوند، متاسفانه این فتنه در تمامی شاخص‌ها ما را تنزل داد اما با قاطعیت باید گفت هر کسی به سمت انقلاب خاک بپاشد به سمت خودش برمی‌گردد چون معمار کبیرانقلاب موسس آن است و تا یک قطره خون امثال حسن طهرانی‌مقدم و احمدی‌روشن در رگ‌های مردم باشد خواب برگشتن فتنه‌گر به کشور تعبیر نخواهد شد.

 

تصاویر:

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید