صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در پیش‌خطبه‌های نمازجمعه کن

چرا هنوز آمریکا سفیر دولت در سازمان ملل را نپذیرفته

چرا هنوز آمریکا سفیر دولت در سازمان ملل را نپذیرفته
عده‌ای خواسته یا ناخواسته هم‌راستا با دشمنان سعی در ایجاد اختلال و نویز در پیام‌های انقلاب اسلامی دارند، این افراد به فکر ایجاد فضای دوقطبی فرهنگی هستند.
به گزارش خبرگزاری فارس، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو هیأت رئیسه خانه ملت در پیش‌خطبه‌های نمازجمعه امروز «کن» طی سخنانی گفت: امروز عده‌ای متأسفانه همراستا با بدخواهان کشور سهمی در ایجاد اختلال و نویز در پیام‌های اصیل انقلاب اسلامی دارند؛ این افراد به نوعی سعی می‌کنند در روی پیام‌های انقلاب اسلامی ایجاد اختلال و نویز کنند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی  با یادآوری اینکه بدخواهان انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد اختلال در پیام‌های انقلاب هستند تصریح کرد: عده‌ای خواسته یا ناخواسته هم‌راستا با دشمنان سعی در ایجاد اختلال و نویز در پیام‌های انقلاب اسلامی دارند، این افراد به فکر ایجاد فضای دوقطبی فرهنگی هستند.

وی اضافه کرد: همه باید نسبت به افرادی که به دنبال دوقطبی کردن فضا هستند، باشیم، زیرا این افراد دلشان برای آزادی مردم نسوخته و همان بحث دوقطبی شدن فضا را آن هم برای دستاوردهای انتخاباتی دنبال می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود در پیش‌خطبه‌های امروز نمازجمعه کن ضمن تأکید بر توصیه‌های بزرگان درباره غیرقابل اعتماد بودن آمریکا اظهار داشت: در چند ماه اخیر همگان دیدیم که آمریکایی‌ها اجازه ورود سفیر ما را به این کشور ندادند، در حالی که این موضوع هیچ ارتباطی به آنها نداشت؛ سفیر معرفی‌شده در بسته‌بندی‌های سیاسی یک اصلاح‌طلب است اما می‌بینید که آمریکایی‌ها با عدم پذیرش وی نشان دادند که با اصل جمهوری اسلامی ایران مشکل دارند.

بذرپاش همچنین به فتنه 88 اشاره کرد و با تأکید بر گناه بزرگ فتنه‌گران گفت: امروز تحریم‌ها و فشارهای غرب با تکیه بر فتنه 88 و تمرکز بر روی آن صورت می‌گیرد، زیرا غربی‌ها فتنه را دستمایه فشارهای خود قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه اگر فتنه بخشوده هم شود هیچ‌گاه فراموش‌شدنی نیست، تصریح کرد: فتنه‌گران عاملان اصلی مشکلات اقتصادی مردم هستند و باید یک روز در پیشگاه خدا پاسخگو باشند، زیرا امروز مشکلات معیشتی مردم به دلیل اقدامات آنها و بابی که برای دشمنان باز کرده اند است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید