صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در اجتماع نمازگزاران مسجد جامع قرچک

مسئولی که مثل عموم مردم زندگی نکند نمی‌تواند اصرار به انصراف از یارانه داشته باشد

مسئولی که مثل عموم مردم زندگی نکند نمی‌تواند اصرار به انصراف از یارانه داشته باشد
وقتی تعداد قابل توجهی از مسئولان اجرایی منصوب شده به لحاظ مالی در وضع متفاوتی نسبت به مردم به سر می‌برند، چگونه می‌توانند عموم جامعه را به انصراف از یارانه تشویق کنند.
مهرداد بذرپاش پنج‌شنبه شب در اجتماع نمازگزاران مسجد جامع قرچک اظهار داشت: مسئولان باید به مردم اعتماد کنند چراکه در این صورت است که مردم هم به مسئولان اعتماد می‌کنند؛ دلیل این عدم انصراف مدنظر دولت را باید در برخی رفتارها جستجو کرد.
وی گفت: وقتی تعداد قابل توجهی از مسئولان اجرایی منصوب شده به لحاظ مالی در وضع متفاوتی نسبت به مردم به سر می‌برند، چگونه می‌توانند عموم جامعه را به انصراف از یارانه تشویق کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: در حوزه یارانه‌ها باید به مردم اعتماد داشت و مدیریت مصرف را به خود آن‌ها سپرد، نباید همواره خود را جای مردم بنشانیم و برای آن‌ها تصمیم بگیریم.
وی خاطرنشان کرد: مردم در همه صحنه‌های مختلف، تکلیفشان را تشخیص داده و به آن عمل کرده‌اند و بدون شک کشور را در مقاطع مختلف یاری خواهند کرد؛ مهم این است که مسئولان هم به وظیفه خود عمل کنند و با تدبیر اوضاع کشور را مدیریت کنند.

بذرپاش اظهار داشت: باید با سیاست کنترل تورم، فشار وارد آمده بر مردم را کاهش و به آن‌ها آمار درست و واقعی ارائه داد. وقتی مردم گرانی را در کف خیابان می‌بینند نمی‌توان با عددهایی که معلوم نیست با چه شاخص‌هایی احصا شده به آنان تلقین‌های خاص کنیم.
بذرپاش تاکید کرد: در سیاست خارجی باید با نگاه واقع‌بینانه و نه فانتزی و کاریکاتوری به مواجهه با طرف‌های غربی برویم. اینکه نمی‌توان به این کشورها اعتماد بی‌جا کرد را باید جدی بگیریم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس گفت: زمانی که عده‌ای توافق‌نامه ژنو را نقد کردند عده‌ای برآشفتند که بهترین توافق تاریخ را نباید زیر سؤال برد و آن‌ها را بی‌سواد خواندند؛ در صورتی که این‌ها دلسوزان این کشور و دولت هستند و نباید به بهانه‌های واهی هرگونه منتقدی را ساکت کرد.
 
وی افزود: شما ببینید آمریکایی‌ها با هم‌پیمانان خود چگونه رفتار می‌کنند و کرده‌اند. ببینید با روسیه هم‌اکنون در کنار هم مشغول مذاکره با ایران هستند چگونه رفتار می‌کنند، از مسئولان غربی به راحتی جاسوسی می‌کنند و آن‌ها را در دام خود گرفتار می‌سازند. حال ما چگونه باید اعتماد کنیم؟

رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در توافق‌نامه ایرادات جدی و فراوانی وجود دارد که اگر همه آن برای مردم روشن شود مردم و تاریخ درباره آن قضاوت تلخی می‌کنند و از توافق‌نامه هم که بگذریم شما ببینید بعد از توافق‌نامه چه میزان تهدید و تحریم و گستاخی را شاهدیم.

بذرپاش اضافه کرد: برای نخستین بار در تاریخ تاسیس سازمان ملل، ویزا برای نماینده معرفی شده از طرف یک کشور را صادر نمی‌کنند و به قانون خودشان نیز عمل نمی‌کنند و آن را زیر پا می‌گذارند و تاکنون ریالی و دلاری از توافق‌نامه نصیب ایران نشده است و بانک مرکزی ما اجازه هزینه‌کرد آن را ندارد.
وی در ادامه بیان داشت: پس از توافق‌نامه تاکنون سه مرحله تحریم جدید علیه مقامات حقیقی و حقوقی ایران وضع کردند و به هیچ کشور غربی اجازه حضور در ایران را ندادند، البته این نافی مذاکرات نیست بلکه باید مذاکره خوب و مقتدرانه کرد نه اینکه به هر نحو مذاکره کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: این کشور، کشور امام زمان (عج) است و این ملت، ملت حسینی. مختصات این ملت را نمی‌توان با مختصات طرف‌های غربی یکی دانست هنر اینست که با مختصات این ملت و گفتمان اصیل انقلاب با طرف‌های غربی مذاکره کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید