در جلسه فراکسیون جوانان

جوانان ایران بهترین جوانان گذشته و حال ملت ها هستند

جوانان ایران بهترین جوانان گذشته و حال ملت ها هستند
اقدامات، ابتکارات و افتخارات کنونی ایران نیز مرهون جوانان رشید ملت ایران است که نباید به آنها به خاطر 3 میلیون تومان وام ازدواج بی احترامی کرد.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت،‌ فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی یکشنبه،‌ 2 آذرماه تشکیل جلسه داد. در این جلسه که اعضای فراکسیون جوانان مجلس و برخی از معاونین و دستیاران وزیر ورزش و جوانان نیز حضور داشتند،‌ به بحث و بررسی در رابطه با موضوعات مربوط به جوانان در این وزارتخانه پرداختند.

مهرداد بذرپاش،‌ رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی طی این جلسه با بیان اینکه با ادغام حوزه ورزش و جوانان تحت عنوان یک وزارتخانه این نگرانی می رفت که جوانان به فراموشی سپرده شوند،‌ گفت: یک سوم جمعیت کشور را تعریف بین المللی جوانان تشکیل می دهد البته درخواست تشکیل وزارتخانه ای صرفا تحت عنوان جوانان نیز توقع بیجایی است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه جوانان امروز ایران اسلامی بهترین جوانان در میان ملت ها هستند،‌ عنوان کرد: جوانان هم مومن، هم نخبه و هم آرمان خواه ترین جوانان بوده که همه ما باید قدر آنها را بدانیم چرا که همین جوانان آینده ساز کشور خواهند بود.

بذرپاش تصریح کرد: اقدامات، ابتکارات و افتخارات کنونی ایران نیز مرهون جوانان رشید ملت ایران است که نباید به آنها به خاطر 3 میلیون تومان وام ازدواج بی احترامی کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه مسئولان ما شأنی جز خدمتگزاری به ملت،‌ به ویِژه به جوانان ندارند،‌ یادآور شد: مهم این است که آنها را باور کنیم و بستر لازم را برای شکوفایی آنها فراهم آوریم و آن زمان است که می توانیم ببینم آنها چه افتخاری خواهند آفرید و چگونه دنیا را شگفت زده خواهند کرد.

رئیس فراکسیون جوانان مجلس در پایان صحبت های خود خاطرنشان کرد: جوانان ایران آنقدر الگو دارند که نیازمند الگوهای بی ربط نیستندو  آنقدر الگو داریم که رسانه ها نیز از آن عقب مانده اند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید