صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گفت وگو با خبرگزاری مهر

وزارت ارشاد مسئول ارشاد رسانه های اصولگرا شده است

وزارت ارشاد مسئول ارشاد رسانه های اصولگرا شده است
این جای سوال دارد که بعد از گذشت ۳۵ سال از عمر انقلاب اسلامی چرا این میزان دلسوزی برای رژیم سعودی که دستش تا آرنج به خون میلیون ها انسان مظلوم منطقه آغشته است، وجود دارد.

صاحب امتیاز روزنامه وطن امروز در گفتگو با خبرگزاری مهر در واکنش به ارسال پرونده این روزنامه به دادگاه مطبوعات گفت: گویا وزارت ارشاد مسئول ارشاد رسانه های اصولگرا شده و ما از این ناعدالتی به خدا پناه می بریم و از این دوستان شکایتی نداریم.

مهرداد بذرپاش تصریح کرد: این جای سوال دارد که  بعد از گذشت ۳۵ سال  از عمر انقلاب اسلامی چرا  این میزان دلسوزی برای رژیم سعودی که دستش تا آرنج به خون میلیون ها انسان مظلوم منطقه آغشته است، وجود دارد.

به گزارش مهر، تیتر اول و عکس روزنامه «وطن امروز» مورخ ۹۳/۱۲/۱۰ با عنوان «بیمار سعودی» به دلیل تخلف از مصوبات شورای عالی امنیت ملی منجر به تذکر هیات نظارت بر مطبوعات شد و  پرونده این روزنامه به دادگاه ارجاع داده شد و مقرر شد چنانچه به این روش ادامه دهد اقدامات قانونی، معمول شود. همچنین در جلسه هیات نظارت بر مطبوعات مصاحبه روزنامه اعتماد در مورخ ۹۳/۱۲/۴ درباره «سبک زندگی و فعالیت دانشجویی در دهه ۵۰»  مطرح شد و هیات پس از بررسی و بحث، و با توجه به صدر و ذیل مطلب، ‌ آن را  مصداق توهین به ساحت سیدالشهدا (ع) ندانست.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید