در حاشیه نشست شورای مرکزی جمنا

امروز همه چیز برای تغییر وضع موجود مهیاست

امروز همه چیز برای تغییر وضع موجود مهیاست
امروز کشور از کم‌نشاطی رنج می‌برد، ما مدل‌های مطلوبی برای آزادی‌های اجتماعی نداشته‌ایم و حتماً کسی که سکاندار کشور می‌شود باید در حوزه نشاط و به ویژه حوزه جوانان وضعیت مطلوب‌تری به وجود بیاورد.

به گزارش روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، دکتر مهرداد بذرپاش نامزد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در حاشیه نشست شورای مرکزی جمنا درباره لزوم اجماع و وحدت نیروهای انقلاب اظهار داشت: به نظر بنده یک اتفاق جدید و بدیعی بین نیروهایی که موافق ادامه وضع موجود نیستند، افتاده است و آن هم این است که آنها کاملاً قائل به این هستند که شرایط امروز به هیچ عنوان مطلوب نیست.

بذرپاش با بیان اینکه برخی خرده می‌گیرند و می‌گویند در زمان دولت قبل هم فضا به همین شکل بود، افزود: به هر حال مشکلات همیشه وجود دارد، اما هیچ گاه جریانات دلبسته به نظام و انقلاب نباید به وضع موجود قانع شوند و وضع موجود اگر خراب هم باشد نباید به خاطر مصلحت‌هایی آن را تحمل کنند.

کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اوضاع مدیریتی کشور را نابسامان ارزیابی کرد و گفت: امروز کشور از کم‌نشاطی رنج می‌برد، ما مدل‌های مطلوبی برای آزادی‌های اجتماعی نداشته‌ایم و حتماً کسی که سکاندار کشور می‌شود باید در حوزه نشاط و به ویژه حوزه جوانان وضعیت مطلوب‌تری به وجود بیاورد.

وی ضمن انتقاد از مدل‌های منفعلانه و مدل‌های تحمیلی و تکرار کردن آن مدل‌ها برای اینکه دچار عقب‌ماندگی نشویم، خاطرنشان کرد: امروز همه چیز برای تغییر وضع موجود مهیاست، البته مردم هر تصمیمی که در ۲۹ اردیبهشت بگیرند تصمیم قابل احترامی است و مردم همیشه بهترین تصمیمات را می‌گیرند، هرچند که ما در ذهن خود احساس کنیم تصمیمات مردم مطلوب نیست اما تجربه نشان داده که تصمیم مردم همواره به نفع کشور است.

بذرپاش در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود تأکید کرد: هر جناحی که سر کار بیاید باید همه همت خود را صرف چند اولویت کند،‌ اولویتی که امروز با آن مواجهیم مسئله بیکاری است که بخشی از آن ناشی از رکود بی‌سابقه در بخش تولیدی و اقتصاد کشور است.

کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تأکید براینکه ما نباید هیچ فرصتی را از دست دهیم، یادآور شد: هر کسی که سر کار بیاید باید از همان روز اول تلاش کند که ما از شرایط رکود خارج شویم و با توجه به اضافه شدن حجم متقاضیان کار، روز به روز رقم بیکاری در کشور بیشتر خواهد شد.

وی درباره لزوم وحدت نیروهای انقلاب تشریح کرد: ما حتماً باید باهم باشیم،‌ این مسئله شرط لازم برای تحقق پیروزی است، ما برای رسیدن به پیروزی فاصله کمی داریم و نباید با به هم ریختگی رفتاری و محتوایی مانع از رسیدن به پیروزی و دستیابی به اهداف بلند شود.

بذرپاش همچنین خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۴ دهه از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، بسیاری از اهداف انقلاب هنوز محقق نشده است، لذا این نیازمند یک مجاهدت است و قبلا از این مجاهدت نیاز به باهم بودن داریم و اگر به آن خدشه‌ای وارد شود، تحقق این اهداف با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شود، در حالی که همه چیز برای یک جشن ملی مهیاست.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید